دانلود مقاله ترجمه شده مشکلات ارتباطی در محیط کار : پرس و جو توسط کارکنان و راه حل های کاربردی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004791 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004791
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
244 Kb
حجم فایل فارسی :
46 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مشکلات ارتباطی در محیط کار : پرس و جو توسط کارکنان و راه حل های کاربردی

عنوان انگليسي

Workplace Communication Problems: Inquiries by Employees and Applicable Solutions

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Studies Quarterly

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ارتباط شاهرگ هر سازمانی بوده و بدون آن هیچ امری قابل انجام نیست. اما همانطور که می دانیم سازمان ها و کارمندان ممکن است فاقد مهارت لازم برای یادگیری، استفاده و بهره برداری از اقدامات ارتباطی باشند. در مطالعه حاضر به برخی سوالات ارتباط سازمانی و مشکلاتی که در خلال چهار سار اخیر در یکی از ستون های روزنامه مینه سوتا، تحت عنوان “Ask Dove” ذکر شده است، و راه حل هایی کابردی، متفکرانه در راستای بهبود آموزش و یادگیری ارتباطات تجاری ارائه کرده است، پرداخته ایم.

1-مقدمه

بدون برقراری ارتباط در میحط کار، هیچ فرآیندی به اتمام نخواهد رسید. آموزش ها و دستور العمل ها ارائه نشده، سفارش های مربوط به تجهیزات و تدارکات انجام نشده، پیشرفت کار قابل سنجش نبوده و محصولات و خدمات در اختیار مشتریان قرار نمی گیرد. به گفته دراکر (1954) پنج عملیات مدیریتی- برنامه ریزی، سازمان دهی، کارگزینی افراد، رهبری و کنترل- همگی وابسته به ارتباط هستند. در حقیقت، در اکثر مطالعات مربوط به مدیرا بسیار موفق در کشورهای مخالف، توانایی برقراری ارتباط موثر به عنوان یکی از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای مدیران جهت موفقیت شناسایی شده است. با این حال، مطالعات نشان می دهد اکثر کارکندان بر این عقیده هستند که مدیران آنها به نحو ناشایستی با آنها ارتباط برقرار می کنند و جالب اینکه اکثر مدیران نیز همین عقیده را در مورد کارمندان دارند...

ارتباط محیط کار ارتباط در محیط کار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Communication is the lifeblood of an organization and, without it, things will not get done. But, we know organizations and employees may lack the ability to learn, use, and exploit good communication practices. This article looks at some organizational communication questions and problems that appeared in a Minnesota newspaper column, "Ask Dave" over the last four years and provides applicable, thoughtful solutions that will enhance business communications instruction and learning

Keywords: Communication Workplace Problems Solutions
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مشکلات ارتباطی در محیط کار : پرس و جو توسط کارکنان و راه حل های کاربردی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید