دانلود مقاله ترجمه شده تركيب بازاريابي و رفتار خريد براي محصولات جامعه در بازارهاي سنتي


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004787 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2004787
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
243 Kb
حجم فایل فارسی :
253 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تركيب بازاريابي و رفتار خريد براي محصولات جامعه در بازارهاي سنتي

عنوان انگليسي

Marketing Mix and Purchasing Behavior for Community Products at Traditional Markets

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 11 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

اين تحقيق با موارد زير سروكار دارد [i] كشف تفاوت رفتار خريد مصرف‌كنندگان (مشتريان) در بازارهاي سنتي در بانكوك بوسيله جنس، سن، وضعيت تأهل، سطح تحصيلات، اشتغال و درآمد ماهانه؛ [ii] تحقيق و بررسي همبستگي مابين تعيين‌كننده‌هاي تركيب بازاريابي و رفتار خريد مصرف‌كنندگان؛ [iii] تحقيق و بررسي همبستگي مابين تعيين‌كننده‌ها تركيب محصول و رفتار خريد مصرف‌كنندگان؛ و [iv] بررسي همبستگي مابين رفتارخريد مصرف‌كنندگان و احتمال خريد آينده آنها. هدف، شناسايي تركيب بازارايبي بازارهاي سنتي بانكوك بود كه رفتارخريد مصرف‌كنندگان را تعيين مي‌كنند. جمعاً 400 نمونه از جمعيت مصرف‌كنندگان كه از بازارهاي سنتي ديدن در بانكوك، ديدن و خريد مي‌كنند، انتخاب شدند. يافته‌ها درك بيشتري از نقطه‌نظر نسبت به تعيين‌كننده‌هاي تركيب بازاريابي عمومي در خصوص رفتار خريد مصرف‌كنندگان، ارائه مي‌كند. اين يافته‌ها همبستگي معني‌داري مابين نگرش‌هاي مصرف‌كنندگان نسبت به تعيين‌كننده‌هاي تركيب بازاريابي قيمت، فروش‌ندگان و مكان و رفتار خريد در شرايط فراواني خريد، آشكار كردند. به علاوه، سطح فراواني خريد بالاتر نيز احتمال بازديد مجدد براي خريد از بازارهاي سنتي، توصيه‌هاي مثبت و خريد بيشتر در صورت دريافت درآمد بالاتر را تعيين مي‌كند.

1-مقدمه

محصولات عمومي (اجتماعي) نقش مهمي در بازارهاي سنتي در بانكوكِ تايلند ايفا مي‌كنند. در سه يا چهار دهه اخير، جهاني‌شدن، تايلند را به سمت دروان مدرن سوق داده است، كه با خود تهديدهايي از شيوه‌هاي تجارت مدرن و همچنين قوانين ليبرال سازي و مقررات جديدي كه سرمايه‌گذاري مستقيم خارجي و جريان نيروي كار آزاد، بويژه در از كشورهاي ASEAN را ارتقا مي‌دهد، به همراه داشته است....

بازاريابي رفتار خريد :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This research involved [i] discovering the differences of purchasing behavior of consumers at traditional markets in Bangkok by gender, age, marital status, educational level, occupation and monthly income; [ii] investigating a correlation between marketing mix determinants and consumers’ purchasing behavior; [iii] investigating a correlation between product mix determinants and consumers’ purchasing behavior; and [iv] examining a correlation between consumers’ purchasing behavior and their likelihood of future purchasing. The goal was to identify the marketing mix of Bangkok traditional markets that determined the purchasing behavior of consumers. A total of 400 samples were selected from the population of consumers who visited and shopped at traditional markets, in Bangkok. The findings provided more understanding of viewpoints towards the community marketing mix determinants on consumers’ purchasing behavior. The findings revealed a significant correlation between the consumers’ attitudes towards the marketing mix determinants of price, sellers and place and buying behavior in terms of the buying frequency. Moreover, a higher purchasing frequency level also determined the likelihood of revisiting to shop at traditional markets, positive recommendations and more frequent shopping in case of receiving a higher income

Keywords: Marketing Purchasing Behavior
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تركيب بازاريابي و رفتار خريد براي محصولات جامعه در بازارهاي سنتي
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید