دانلود مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل رضایت مشتری از طریق اجرای سیستم مدیریت کیفیت در موسسات عمومی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004741 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2004741
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
680 Kb
حجم فایل فارسی :
944 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تجزیه و تحلیل رضایت مشتری از طریق اجرای سیستم مدیریت کیفیت در موسسات عمومی

عنوان انگليسي

Customer Satisfaction Analysis by the Implementation of Quality Management System in a Public Institutuion

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Economics and Finance

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 8 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله، مطالعه ­ای در رابطه با بررسی میزان فهم و درک مشتریان در موسسات عمومی، در یک سطح عملکردی مشخص و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت،  ارائه می­گردد. روش مورد استفاده برای دستیابی به این گزارش، بررسی مطالعات انجام شده در تحقیقات پیشین است. به منظور جمع آوری داده­ها و تجزیه و تحلیل، از روش­های تحقیق کمی و کیفی مختلف، مطالعات و تحقیقات انجام شده، اسناد و مدارک، استفاده از پرسشنامه­ها و همچنین مشاهدات در زمینه­های مختلف، استفاده شده است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی و ارزیابی میزان درک و فهم مشتریان از موسسات دولتی در مقام عملکردی پس از اجرای سیستم مدیریت کیفیت می­باشد. مزایای حاصل از اجرای(پیاده سازی) یک سیستم به منظور بهبود کیفیت خدمات، حمایت از مدیران، کارکنان و کسب رضایتمندی توسط مشتریان است.

1-مقدمه

کیفیت خدمات ارائه شده توسط موسسات عمومی به عنوان مشکل اصلی پیش روی ما محسوب می­شود، که اخیراً مورد بحث و بررسی بیشتری قرار گرفته است. کیفیت یکی از شایع­ترین مفاهیم مورد استفاده در اقتصاد است که، دارای معانی بسیار زیادی از زمان ارسطو می­باشد...


مدیریت مدیریت کیفیت رضایت مشتری موسسه عمومی. :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper presents a study to determine customer perception in a public institution of the level of performance by the implementation of the Quality Management System. The method used to achieve this report was a case study. For data collection and analysis were used quantitative and qualitative research techniques, by studying researches and documentation, application of questionnaires and by observation. This study intends to identify the perception clients of public institutions on performance officials after the implementation of the Quality Management System. The benefits of implementing a system to improve service quality, are in support of managers, employees and secondly by the customers

Keywords: management quality management customer satisfaction public institution
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > تجزیه و تحلیل رضایت مشتری از طریق اجرای سیستم مدیریت کیفیت در موسسات عمومی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید