دانلود مقاله ترجمه شده راه‏ حل‏ های عملی برای مسئله تخصیص اسکله به حمل و نقل تریلر


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004736 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2004736
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
527 Kb
حجم فایل فارسی :
740 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

راه‏ حل‏ های عملی برای مسئله تخصیص اسکله به حمل و نقل تریلر

عنوان انگليسي

Practical Solutions for a Dock Assignment Problem with Trailer Transportation

نویسنده/ناشر/نام مجله

EuropeanJournalofOperationalResearch

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 32 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

ما یک انبار توزیع را بررسی می‏کنیم که در آن تریلر‏ها باید برای بارگیری یا تخلیه‏ بار به اسکله انتقال یابند. یک محوطه‏ پارکینگ به عنوان منطقه‏ حائل استفاده می‏شود و حمل و نقل بین محوطه‏ پارکینگ و اسکله‏ ها از طریق منابع کمکی که کشنده های پایانه نام دارند انجام می‏شود. هر تریلر وارد شونده دارای یک زمان ورود مشخص و هر تریلر خارج شونده دارای یک زمان خروج مشخص است. هدف اولیه‏ ایجاد یک زمان‏بندی بارانداز می باشد طوری که مجموع وزنیِ تعدادی از آخرین تریلر‏های خارج شونده و دیرکرد این تریلر‏ها به حداقل رسانده شود؛ هدف دوم به حداقل رساندن زمان تکمیل وزنی همه‏ تریلر‏ها، هم وارد شونده و هم خارج شونده، می باشد. هدف این مطالعه ایجاد راه‏ حل ‏های با کیفیت بالا برای نمونه‏ های بزرگی است که با یک مورد واقعی قابل مقایسه باشند. این امر ما را وادار خواهد کرد تا تضمین یافتن همیشگی یک راه‏ حل بهینه را رها کنیم و به جای آن به تعدادی از روش‏های کمتر بهینه روی آوریم. ما چهار روش مختلف را پیاده‏ سازی میکنیم: یک صورتبندی ریاضی که می‏تواند با استفاده از یک حل کننده‏ IP حل شود، یک الگوریتم شاخه و کران، یک روش جستجوی شعاعی و یک روش جستجوی تابو. آزادسازی لاگرانژ در الگوریتم‏ها برای محاسبه‏ی کران‏های پایین تعبیه می‏شود. چهارچوب‏ های راه‏ حل‏ های مختلف از طریق آزمایشات محاسبه ‏ای گسترده مقایسه می‏شوند.

1-مقدمه

 ما انبار توزیع را با چندین اسکله ‏ای بررسی می کنیم که تریلر‏های وارد شونده بعد از رسیدن بار را تخلیه می‏کنند و تریلر‏های خارج شونده قبل از ترک بارگیری می‏کنند. هر اسکله ‏ای می‏تواند حداکثر توسط یک تریلر در هر لحظه‏ زمانی اشغال شود...

تخصیص اسکله زمان‏بندی چندمعیاره شاخه و کران جستجوی شعاعی جستجوی تابو :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

We study a distribution warehouse in which trailers need to be assigned to docks for loading or unloading. A parking lot is used as a buffer zone and transportation between the parking lot and the docks is performed by auxiliary resources called terminal tractors. Each incoming trailer has a known arrival time and each outgoing trailer a desired departure time. The primary objective is to produce a docking schedule such that the weighted sum of the number of late outgoing trailers and the tardiness of these trailers is minimized; the secondary objective is to minimize the weighted completion time of all trailers, both incoming and outgoing. The purpose of this paper is to produce high-quality solutions to large instances that are comparable to a real-life case. We implement several heuristic algorithms: truncated branch and bound, beam search and tabu search. Lagrangian relaxation is embedded in the algorithms for constructing an initial solution and for computing lower bounds. The different solution frameworks are compared via extensive computational experiments

Keywords: dock assignment multicriteria scheduling branch and bound beam search tabu search
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > راه‏ حل‏ های عملی برای مسئله تخصیص اسکله به حمل و نقل تریلر
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید