دانلود مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها، به عنوان سرویسی برای ربات‌های خدمتکارِ انسان‌نمای عاطفی


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004704 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004704
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
485 Kb
حجم فایل فارسی :
303 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها، به عنوان سرویسی برای ربات‌های خدمتکارِ انسان‌نمای عاطفی

عنوان انگليسي

Big Data Analytics as a Service for Affective Humanoid Service Robots

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Computer Science

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 13 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

در این مقاله، در راستای سرویس دهیِ ربات‌های خدمتکار انسان نما به کاربردهای هوشمند و پیچیده­ای همچون آموزش و مراقبت از کودک در محیط‌های خانه‌ ای هوشمند آینده، به تشخیص و تجزیه و تحلیل نیازمندی‌های قابلیتی پیشرفته برای این ربات‌ها پرداخته شده است. به طور خاص، به همین منظور از یک مکانیسم یادگیری پیوسته و مشارکت توزیع شده (DCCL) به عنوان یک قابلیت کلیدی در ربات خدمتکار انسان‌نما استفاده گردیده است به طوری که این مکانیسم می‌تواند نقشی موفقیت‌آمیز در این نوع کاربردها داشته باشد. بر مبنای ابزارهایی که اخیراً در رابطه با تجزیه‌وتحلیل کلان داده‌ها ارائه گردیده است و همچنین بر مبنای فناوری‌های یادگیری ماشین توزیع شده که در قالب سرویس‌هایی ادغام گردیده‌اند، یک پلت فرم میان‌افزار DCCL جدیدی توسعه یافته است که به منظور تسهیلِ درک و فهم مکانیسم DCCL کاربرد دارد. همچنین در راستای معرفی یک مطالعه‌ی موردی از کاربرد پلت فرم و مکانیسم DCCL پیشنهادی، به معرفی یک کاربرد توصیه گر پرداخته‌ایم که بر مبنای گرایش و تمایل یک کودک، به توصیه و پیشهاد مناسب‌ترین اسباب بازی برای وی می پردازد.

1-مقدمه

با توجه به پیشرفت‌ و توسعه‌ سریعی که در طی چند سال اخیر در حوزه‌ی کارائی فیزیکی (مانند سخت‌افزار) و قابلیت هوشمند (مانند نرم‌افزار) فناوری‌های ربات خدمتکار انسان‌نما صورت گرفته است، کاربردهای واقعیِ مختلفی از ربات‌های خدمتکار انسان‌نما به عنوان همراه ما انسان‌ها در حوزه‌های سرگرمی، آموزش، بهداشت و درمان پیشنهاد گردیده و مورد کاوش قرار گرفته‌اند...

رایانش عاطفی تجزیه‌وتحلیل کلان داده‌ها یادگیری مستمر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper identifies and analyses the advanced capability requirements for humanoid service robots to serve in highly complicated and intelligence demanding applications, such as children education and home care, in future smart home environments. In particular, a Distributed Collaboration and Continuous Learning (DCCL) mechanism is identified as the key capability of a humanoid service robot to succeed in these applications. Based on the latest Big Data Analytics tools with distributed machine learning technologies integrated as services, a novel DCCL middleware platform is developed to facilitate the realisation of the DCCL mechanism. A user preference based children toy recommendation application is introduced as a use case study of the DCCL mechanism and platform

Keywords: Affective Computing Big Data Analytics Continuous Learning
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها، به عنوان سرویسی برای ربات‌های خدمتکارِ انسان‌نمای عاطفی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید