دانلود مقاله ترجمه شده کارایی تبلیغات در سایت های شبکه اجتماعی: پیوندهای اجتماعی، تخصص، و نوع محصول


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2004647 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2004647
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
879 Kb
حجم فایل فارسی :
477 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

کارایی تبلیغات در سایت های شبکه اجتماعی: پیوندهای اجتماعی، تخصص، و نوع محصول

عنوان انگليسي

Advertising Effectiveness in Social Networking Sites: Social Ties, Expertise, and Product Type

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE TRANSACTIONS ON ENGINEERING MANAGEMENT

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

سایت های شبکه اجتماعی (SNSها) به محبوبیت فوق العاده ای دست یافته اند. این پدیده فرصت های بازاریابی جدیدی برای شرکت ها در کنترل شبکه های آنلاین بوجود آورده است. بخصوص شبکه های SNS ها که مفهوم نوع جدیدی از تایید کننده محصول بنام «دوست» را ارائه کرده اند. هرچند که کارایی دوستان بعنوان تاییدکنندگان در SNS در قیاس با سایر تاییدکننده های محصول همچنان نامشخص است. مقاله پیش رو تاثیر سه عامل مهم بر کارایی تبلیغات در SNS را بررسی می کند: قدرت رابطه، تخصص و مهارت تایید کننده و نوع محصول. با استفاده از طرح آزمایشی 2 × 2 × 2 به تاثیرات تعاملی این عوامل رسیدیم. در محصولات تفریح و سرگرمی، تایید کننده های با رابطه قوی بنسبت تاییدکننده های با رابطه ضعیف کارایی بیشتری در تاثیرگذاری روی قصد و نیت خرید درند. هرچند در محصولات کاربردی، تاییدکننده های با مهارت و تخصص بیشتر کارآمدتر از تاییدکننده های کم مهارت بودند. براساس نتایج بدست آمده به اشارات نظری و کاربردی در تبلیغات SNS می پردازیم.

1-مقدمه

سایت های شبکه اجتماعی (SNSها) سرویس های تحت وب هستند که امکان ایجاد پروفایل های عمومی یا نیمه عمومی را به افراد داده، لیستی از کاربرانی را تهیه کرده افراد با آن ها ارتباط دارند، و لیست ارتباط شان و ارتباط بقیه را در یک سیستم محدود مشاهده می کنند. مشاغل حرفه ای تلاش کرده اند تا با بهره گیری از محبوبیت شبکه های SNS شرکت ها، محصولات و خدمات شان را عرضه کنند.علیرغم خوش بینی رشد و توسعه بواسطه صنعت تبلیغات، تحقیقات صورت گرفته عکس این مطلب را عنوان نموده اند که دال بر فروش پایین پیش بینی نشده تبلیغات در SNS ها دارد. با توجه به اینکه تبلیغات SNS پدیده نسبتا جدیدی است، با این حال رسیدن به استراتژی هایی که این پلت فرم پدیدآمده را بخوبی کنترل و مدیریت نماید، بینش و دیدگاه بمراتب ژرف تری را می طلبد....

شبکه اجتماعی تبلیغات در سایت های شبکه اجتماعی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Social networking sites (SNSs) have gained immense popularity. This phenomenon has created new marketing opportunities for companies to leverage on online networks. In particular, SNSs allow the conceptualization of a new type of product endorser: the “friend.” However, the effectiveness of friends as endorsers on SNS remains unknown compared with other types of product endorsers. This paper investigates the impact of three critical factors on advertising effectiveness in SNS: tie strength, endorser expertise, and product type. Using a 2 × 2 × 2 experimental design, we found interaction effects among these factors. For hedonic products, strong-tie endorsers were more effective than weak-tie endorsers in influencing purchase intention. However, for utilitarian products, high-expertise endorsers were more effective than low-expertise endorsers. Based on these results, we discuss key theoretical and practical implications for research on SNS advertising

Keywords: Advertising effectiveness expertise hedonic and utilitarian products product endorser
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازاریابی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > کارایی تبلیغات در سایت های شبکه اجتماعی: پیوندهای اجتماعی، تخصص، و نوع محصول
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید