دانلود مقاله ترجمه شده روندها در زنجیره تأمین خدمات: مدل ها و چارچوب ها


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003930 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2003930
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
590 Kb
حجم فایل فارسی :
325 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

روندها در زنجیره تأمین خدمات: مدل ها و چارچوب ها

عنوان انگليسي

Notice of Retraction The trends in services supply chain: Models and frameworks

نویسنده/ناشر/نام مجله

Information Science and Service Science

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

 در این مقاله، روندهای زنجیره تأمین خدمات بطور خلاصه مرور و معرفی شده­اند. دلایل اصلی این است که بیشتر پژوهشگران معمولاً بر مشکلات کسب­وکار محصولات فیزیکی و چگونگی کاراتر کردند قابلیت­های توزیع آن­ها تمرکز نموده­اند. خدمات خصوصاً در هنگام تأکید بر رضایت مشتریان، نقش مهمی را در مدیریت زنجیره تأمین ایفا می کنند. اما زنجیره تأمین خدمات در حوزه مدیریت زنجیره تأمین موضوع متداول بحث­ها نبوده و روندهای کاری آنها بخوبی مشخص نشده است. بنابراین، در این مقاله مدل­ها و چارچوب­های متفاوت زنجیره تأمین خدمات ارائه شده­ اند.

-1 مقدمه

مدیریت سنتی زنجیره تأمین معمولاً مشکلات مختلف اطلاعاتی و لجستیکی صنعت را مورد بحث قرار داده است. در [11] مشکلات اطلاعاتی و لجستیکی در صنعت مد ارائه شده است که نوعی از صنعت خدمات است. مدیریت زنجیره تأمین در صنعت مد با مشکل مدیریت شش مرحله ای اطلاعات مواجه است. این شش مرحله عبارتند از:

جمع آوری اطلاعات: یک مکانیزم جمع آوری داده ها یا یک سیستم اطلاعاتی باید برای جمع آوری داده های مبادلاتی روزانه مورد استفاده قرار گیرد...

روندهای زنجیره تأمین خدمات مدیریت زنجیره تأمین مشکلات کسب وکار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

In this paper is briefly reviewed and introduced to the trends of services supply chain. The major reasons are most of researches usually focused problems of business on physical products, and how to efficiency their capacity on distributions. The services play an important role in the supply chain management, especially on emphasis satisfactions of customers, because, services are intangible feeling during the services processes. However, services supply chain is not popular discussed and guided the trends in the field of supply chain management. Therefore, in this paper has provided the different models and frameworks in the trends of services supply chain

Keywords: customer satisfaction service industries supply chain management
این برای گرایش های: تولید صنعتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت صنعتی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید