چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003930 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
590 Kb
حجم فایل فارسی :
325 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
روندها در زنجیره تأمین خدمات: مدل ها و چارچوب ها
عنوان انگليسي
Notice of Retraction The trends in services supply chain: Models and frameworks
نویسنده/ناشر/نام مجله
Information Science and Service Science
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در این مقاله، روندهای زنجیره تأمین خدمات بطور خلاصه مرور و معرفی شدهاند. دلایل اصلی این است که بیشتر پژوهشگران معمولاً بر مشکلات کسبوکار محصولات فیزیکی و چگونگی کاراتر کردند قابلیتهای توزیع آنها تمرکز نمودهاند. خدمات خصوصاً در هنگام تأکید بر رضایت مشتریان، نقش مهمی را در مدیریت زنجیره تأمین ایفا می کنند. اما زنجیره تأمین خدمات در حوزه مدیریت زنجیره تأمین موضوع متداول بحثها نبوده و روندهای کاری آنها بخوبی مشخص نشده است. بنابراین، در این مقاله مدلها و چارچوبهای متفاوت زنجیره تأمین خدمات ارائه شده اند.
-1 مقدمه
مدیریت سنتی زنجیره تأمین معمولاً مشکلات مختلف اطلاعاتی و لجستیکی صنعت را مورد بحث قرار داده است. در [11] مشکلات اطلاعاتی و لجستیکی در صنعت مد ارائه شده است که نوعی از صنعت خدمات است. مدیریت زنجیره تأمین در صنعت مد با مشکل مدیریت شش مرحله ای اطلاعات مواجه است. این شش مرحله عبارتند از:
جمع آوری اطلاعات: یک مکانیزم جمع آوری داده ها یا یک سیستم اطلاعاتی باید برای جمع آوری داده های مبادلاتی روزانه مورد استفاده قرار گیرد...
روندهای زنجیره تأمین خدمات مدیریت زنجیره تأمین مشکلات کسب وکار
:کلمات کلیدی
Abstract
In this paper is briefly reviewed and introduced to the trends of services supply chain. The major reasons are most of researches usually focused problems of business on physical products, and how to efficiency their capacity on distributions. The services play an important role in the supply chain management, especially on emphasis satisfactions of customers, because, services are intangible feeling during the services processes. However, services supply chain is not popular discussed and guided the trends in the field of supply chain management. Therefore, in this paper has provided the different models and frameworks in the trends of services supply chain
Keywords:
customer satisfaction service industries supply chain management
سایر منابع مهندسی صنايع-تولید صنعتی در زمینه زنجیره تأمین