دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت استراتژیک و سازمان داخلی شرکتهای بازاریاب غذا


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003274 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2003274
سال انتشار:
1988
حجم فایل انگلیسی :
521 Kb
حجم فایل فارسی :
36 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت استراتژیک و سازمان داخلی شرکتهای بازاریاب غذا

عنوان انگليسي

Strategic Management and the Internal Organization of Food Marketing Firms

نویسنده/ناشر/نام مجله

Agribusiness

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

اقتصاد صنعتی و نئوکلاسیک به طور سنتی با عملکرد داخلی شرکتها به عنوان یک جعبه سیاهی که با ساختار بازار آنها وصل هستند، مواجه می باشند. این رویکرد در رویکرد سیستم توزیع جدید امروزی، به طوری که تعداد زیادی از شرکتها بازار را شکل داده و به واسطه هم شکل می گیرند، ناکافی است. با فرض اهمیت رفتار شرکتی برای شرکت  و عملکرد بازاری ؛  و  تحقیقات زیادی را جهت توسعه تئوری اقتصاد خرد شرکتها نیاز می باشد . تحقیق بر روی گزینه های استراتژی به وسیله شرکتها و استفاده آنها از سازمانهای داخلی برای اجرای این گزینه ها، یک رویکرد امید بخش برای توسعه این تئوری جدید است.

1-مقدمه

محققین در زمینه سیستمهای توزیع غذاها به ابزارهای بیشتری نسبت به اقتصادان های نئوکلاسیک نیازمندند. تئوری های نئوکلاسیک به خوبی از جنبه رقابتی تعریف شده اند اما حجم زیاد فعالیتهای توزیع غذا در جایی بین این توسعه ها قرار دارد. یک مدل رقابتی که حرفه اقتصاد کشاورزی را به طور گسترده ای شرح میدهد، چراکه توجه اصلی کارشناسان  بر روی شرکتهای کشاورزی قرار  گرفته است...

مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Neoclassical and industrial organization economics have traditionally treated firm internal operations as a black box linking market structure to market performance. This approach is inadequate in our modern food distribution system where large firms shape markets as they are shaped by them. Given the importance of firm behavior to firm and market performance, major research is needed to develop a micro-microeconomic theory of the firm. Research on strategic choice by firms and their use of internal organization to implement those choices is a promising approach to developing this new theory

Keywords: Strategic Management
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مدیریت استراتژیک و سازمان داخلی شرکتهای بازاریاب غذا
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید