دانلود مقاله ترجمه شده در دنياي برخورد: نقش مديريت بازاريابي در تعاملات مشتري با مشتري


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003254 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2003254
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
592 Kb
حجم فایل فارسی :
354 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

در دنياي برخورد: نقش مديريت بازاريابي در تعاملات مشتري با مشتري

عنوان انگليسي

As world collide: The role of marketing management in customer-to-customer interactions

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 37 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چكيده

سازگاري در ميان مصرف‌كنندگان در درون زمينه‌اي مصرفي مي‌تواند به مديران بازاريابي كمك كنند تا تضمين كنند تعامل مشتري با مشتري (CCI) مابين مشتريان هرتوفيلي باعث كاهش تجربه خدمات هيچ يك از مشتريان ديگر نمي‌شود. اما تاكنون، تحقيقات بسياري بر روي مشتريان هموفيلي با استثناء‌هايي كه كمتر ذكر شده‌اند، تمركز داشته‌اند. تحقيق ما، CCI تحت هتروفيلي را بررسي مي‌كند، كه هنگام مديريتِ بستري از مشتريان مختلف در حال افزايش، مهم است. اين تحقيق پديدة برخورد دو دنيا را نشان مي‌دهد: كنفرانس فورتايم و كاليدوسكيپ. فورتايم كنفرانسي سالانه است كه عمدتاً خزپوش‌ها در آن حضور دارند. كنفرانس كاليدوسكيپ، كنفرانسي سالانه است كه عمدتاً افرادي از گروه‌هاي قومي مختلف كه علاقمند به دنبال كردن دكترا در علوم تجاري هستند، در آن شركت مي‌كنند. ما از نتوگرافي و درون‌نگري (درون‌گرايي) استفاده مي‌كنيم تا در مورد اين موضوع بحث كنيم كه چگونه درك CCI به شكل فرهنگ‌پذيري، رقابت، رقابت مشاركتي، همكاري و قلمروگرايي، مي‌تواند در خصوص نقش مدير بازاريابي در CCI اطلاع‌رساني كند.

1- مقدمه

مشاركت هر ساله در كنفرانسي سالانه را در هتلي يكسان، تصور كنيد. شما داخل و هر چيزي كه آشنا به نظر مي‌رسد را بررسي مي‌كنيد. همه چيز مثل هميشه به صورت شيك آراسته شده و تميز است. در سر راه ميز ثبت‌نام كنفرانس‌تان، متوجه مي‌شويد كه كنفرانس ديگري نيز در حال برگزاري است و ميز ثبت‌نام و نشست‌هاي آنها نزديك شما هستند. 

تعامل مشتري به مشتري مديريت ارتباط درون‌نگري :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Compatibility among customers within a consumption setting can help marketing managers ensure that Customer-to-Customer Interaction (CCI) between heterophilous customers does not detract from either customer's service experience. To date, however, much literature has focused on homophilous customers with few noted exceptions. Our research examines CCI under heterophily, which is important when managing an increasingly diverse customer base. This research presents the phenomenon of the collision of two worlds: FurTime and the Kaleidoscape Conference. FurTime is an annual conference mainly attended by furries. The Kaleidoscape Conference is an annual conference mainly attended by people from under-represented ethnoracial groups who are interested in pursuing doctorates in a business discipline. We employ netnography and introspection to theorize about how understanding CCI in the form of acculturation, competition, coopetition, cooperation, and territorialism can inform the role of the marketing manager within CCI

Keywords: Customer-to-Customer Interaction Relationship management Introspection
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > در دنياي برخورد: نقش مديريت بازاريابي در تعاملات مشتري با مشتري
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید