دانلود مقاله ترجمه شده اثر واسطه ای ظرفیت نفوذ ذینفعان بر رابطه ی بین مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و عملکرد مالی آن


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2003249 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2003249
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
352 Kb
حجم فایل فارسی :
101 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اثر واسطه ای ظرفیت نفوذ ذینفعان بر رابطه ی بین مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و عملکرد مالی آن

عنوان انگليسي

The mediating effect of stakeholder influence capacity on the relationship between corporate social responsibility and corporate financial performance

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مسئولیت اجتماعی شرکت­ ها (CSR) و عملکرد مالی آنها (CFP) به طور گسترده در ادبیات موضوعی بررسی شده است. اکثر مطالعات نشان­دهنده­ ی رابطه­ ی مثبت هستند و تعداد کمی از آنها روابط خنثی، منفی و یا منحنی وار را نشان می­دهند. از این رو این توسعه، خواستار یک مکانیزم واسطه ­ای بر روی روابط بین CSR و CFP است. این مقاله چارچوبی از چگونگی و علل منجر شدن CSR به CFP توسط ترویج یک واسطه بالقوه مانند ظرفیت نفوذ ذینفعان (SIC) را ارائه می­کند. با توجه به ادبیات موضوع، این مقاله سه متغیر را پیشنهاد می­کند که می­توانند برای اجرای چارچوبی در سطح شرکتی استفاده شوند. این متغیرها عبارتند از، مسئولیت اجتماعی شرکت، ظرفیت نفوذ ذینفعان، و عملکرد مالی شرکت.

1-مقدمه

مسئولیت اجتماعی شرکت­ها (CSR) به وسیله­ ی بسیاری از نویسندگان، سازمان­ ها و متخصصان شناخته شده است.  با توجه به مطالعات کارول (1979، 1999)، CSR به معنی کسب­و­کار با روش­هایی است که از لحاظ اقتصادی، سودآور، و منطبق با قانون، اخلاق و حمایت­ های اجتماعی هستند. موناسینگ و کومارا (2013) اظهار داشتند که CSR به شرکت­ها ابزاری را ارائه می­کند که به وسیله ­ی آن، می­توانند مدیریت کنند و بر نگرش و آگاهی سهامدارن خود، و اعتماد­سازی اثرگذار باشند و همچنین شرکت­ها را قادر می­سازد که مزایای روابط مثبت را برای مزایای شغلی ارائه کنند...

مسئولیت اجتماعی شرکت ها عملکرد مالی شرکت ها ظرفیت نفوذ دینفعان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Corporate social responsibility (CSR) and corporate financial performance (CFP) has been examined extensively in the literature. Majority of the studies suggested a positive relationship and few others found neutral, negative and/or curvilinear relationships. Hence this development calls for a mediating mechanism on the relationship between CSR and CFP. This paper proposes to provide a framework that explains how and why CSR leads to CFP by promoting a potential mediator namely stakeholder influence capacity (SIC). Based on the literature reviewed, this paper proposes three variables which can be used to implement the framework at firm level. The variables are corporate social responsibility, stakeholder influence capacity and corporate financial performance

Keywords: Corporate social responsibility corporate financial performance stakeholder influence capacity
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. همچنین این در گرایش های: حسابداری، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > مقاله های مهندسی صنايع و ترجمه فارسی آنها > اثر واسطه ای ظرفیت نفوذ ذینفعان بر رابطه ی بین مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و عملکرد مالی آن
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید