دانلود مقاله ترجمه شده قیمت گذاری کمتر از واقع، عملکرد ضعیف و واکنش بیش از حد در عرضه عمومی اولیه: شواهدی از توجه سرمایه گذار با استفاده از جستجوهای آنلاین


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002729 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2002729
سال انتشار:
2015
حجم فایل انگلیسی :
808 Kb
حجم فایل فارسی :
241 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

قیمت گذاری کمتر از واقع، عملکرد ضعیف و واکنش بیش از حد در عرضه عمومی اولیه: شواهدی از توجه سرمایه گذار با استفاده از جستجوهای آنلاین

عنوان انگليسي

Underpricing, underperformance and overreaction in initial public offerings: Evidence from investor attention using online searches

نویسنده/ناشر/نام مجله

SpringerPlus

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 38 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

اثبات شده است که فعالیت آنلاین کاربران اینترنت در مدل سازی پدیده های مختلف درطیف گسترده ای از رشته های علمی بسیار مفید می باشد. در این مطالعه تمرکز ما بر روی دو حقیقت یا پازل تصنعی در رابطه با عرضه عمومی اولیه می باشد که عبارتند از قیمت گذاری کمتر از واقع و عملکرد بلند مدت ضعیف. با استفاده از جستجوهای اینترنتی در گوگل، ما توجه سرمایه گذار را قبل و در طول روز عرضه بررسی کردیم تا نمایش دهیم که عرضه عمومی اوراق بهادار مورد توجه، دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به عرضه های کم مورد توجه قرار گرفته می باشد. پس از کنترل تاثیرات گوناگون دیگر نشان می دهیم که توجه سرمایه گذار هنوز هم به عنوان یک عنصر اصلی در بازده بالای اولیه(قیمت گذاری کمتر از واقع) عمدتا برای دوره های بسیار احساسی می باشد. علاوه بر این نشان می دهیم که توجه سرمایه گذار تا حدی توضیح دهنده عکس العمل بازار بسیار خوش بین می باشد و بنابراین نشان دهنده بخشی از عملکرد بلندمدت ضعیف می باشد.

1-مقدمه

بدون شک اینترنت با بیش از دو میلیارد کاربر از سال 1965 الی سال 2014 به عنوان یک اختراع اساسی، دنیایی که در آن زندگی می کنیم را تغییر داده است. اینترنت به کاربران خود اجازه دستیابی به مقدار بسیار زیادی اطلاعات در زمان بسیار اندک را می دهد. به علت کثرت اطلاعات در دسترس، دقت، به یک منبع کمیاب تبدیل شده است که به منظورکسب اطلاعات مورد علاقه نیاز به تخصیص کارآمد دارد. برای تعداد کثیری از کاربران اینترنت، موتورهای جستجو به عنوان یک راه ورود به تمام اطلاعات ایفای وظیفه می کند و گوگل با سهم عمده اش در بازار و وجود بیش از یک میلیارد مراجعه کننده در هر ماه، سلطان موتورهای جستجو می باشد...

جستجوهای آنلاین عرضه های اولیه عمومی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Online activity of Internet users has proven very useful in modeling various phenomena across a wide range of scientific disciplines. In our study, we focus on two stylized facts or puzzles surrounding the initial public offerings (IPOs) – the underpricing and the long-term underperformance. Using the Internet searches on Google, we proxy the investor attention before and during the day of the offering to show that the high attention IPOs have different characteristics than the low attention ones. After controlling for various effects, we show that investor attention still remains a strong component of the high initial returns (the underpricing), primarily for the high sentiment periods. Moreover, we demonstrate that the investor attention partially explains the overoptimistic market reaction and thus also a part of the long-term underperformance

Keywords: Online searches Initial public offerings Puzzles
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > قیمت گذاری کمتر از واقع، عملکرد ضعیف و واکنش بیش از حد در عرضه عمومی اولیه: شواهدی از توجه سرمایه گذار با استفاده از جستجوهای آنلاین
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید