دانلود مقاله ترجمه شده کاربردِ مدلسازیِ مفهومی در یک دوره ی فیزیولوژی(علمِ وظایف اعضا) ورزشِ مقدماتی
چطور این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002404 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله تربيت بدنی و علوم ورزشی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل فارسی :
584 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
کاربردِ مدلسازیِ مفهومی در یک دوره ی فیزیولوژی(علمِ وظایف اعضا) ورزشِ مقدماتی
عنوان انگليسي
Use of concept mapping in an undergraduate introductory exercise physiology course
نویسنده/ناشر/نام مجله
Advances in Physiology Education
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 21 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
اغلب فیزیولوژی به صورت یک دوره ی چالش برانگیز برای دانشجویان مشاهده می شود. این موضوع به حدی است که مدرسان مجبورند دوره ها و فرصتهای یادگیری را ایجاد کنند که شانسِ موفقیتِ دانشجویان را بالا خواهد برد. در یک دوره ی فیزیولوژی ورزش در مقطع کارشناسی، مدلسازی مفهومی برای کمک به دانش آموزان اختصاص داده شده است که بتوانند اطلاعاتی را سازماندهی و پردازش کنند و آنها را به قسمتهای قابل کنترل و معنی داری تبدیل کنند که بتوانند در حالیکه الگوها و نظمِ فیزیولوژی را به رسمیت می شناسند، این قسمتها را آموزش دهند. ابتدا به دانش آموزان یک مدلسازیِ مفهومی با مفهومِ غیرفیزیولوژی رایج، معرفی می شود سپس یک مجموعه از مدلها تخصیص داده می شود که باعث می شوند مدلِ اولیه، پیچیده و پیچیده تر شود. دانشجویان، پاسخِ حاد به کاهشِ فشارخون، علل افزایش در سکته ی مغزی در طول تمرین قلبی تنفسی و عواملِ موثر در افزایشِ حداکثر مصرفِ O2 با آموزشِ استقامتِ قلبی تنفسی مدلسازی می کنند. در این فرآیند، دانشجویان ماهیتِ یکپارچه ی فیزیولوژی را رسم می کنند، روابطِ علت و معلولی را شناسایی می کنند، و درباره ی مدلهای کلی و اصول اساسی فیزیولوژی بیشتر می آموزند.
آموزش فیزیولوژی
:کلمات کلیدی
چکیده انگلیسی
Abstract
Physiology is often considered a challenging course for students. It is up to teachers to structure courses and create learning opportunities that will increase the chance of student success. In an undergraduate exercise physiology course, concept maps are assigned to help students actively process and organize information into manageable and meaningful chunks and to teach them to recognize the patterns and regularities of physiology. Students are first introduced to concept mapping with a commonly relatable nonphysiology concept and are then assigned a series of maps that become more and more complex. Students map the acute response to a drop in blood pressure, the causes of the acute increase in stroke volume during cardiorespiratory exercise, and the factors contributing to an increase in maximal O2 consumption with cardiorespiratory endurance training. In the process, students draw the integrative nature of physiology, identify causal relationships, and learn about general models and core principles of physiology
Keywords:
general models physiology education teaching