دانلود مقاله ترجمه شده موانع بازرگانی در کشورهای در حال توسعه


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002381 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2002381
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
87 Kb
حجم فایل فارسی :
51 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

موانع بازرگانی در کشورهای در حال توسعه

عنوان انگليسي

Barriers to ecommerce in developing countries

نویسنده/ناشر/نام مجله

Information, Society and Justice

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

تجارت الکترونیکی (ای سی1) توانش و پتانسیل برای بهبود بخشیدن به کیفیت و تولید در بسیاری از حیطه ها را دارد و بنابراین ، در بسیاری از کشورها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است .هر چند درمورد وابستگی تجارت برای کشورهای در حال توسعه شک و شبه هایی وجود دارد. عدم وجود کافی استراتژی های اجتماعی – اقتصادی ، زیربنایی اساسی و نبود استراتژی های آی سی تی ملی دولت موانع مهمی را در اتخاذ و رشد تجارت در کشورهای در حال توسعه به وجود می آورد . این تحقیقات نشان می دهد که به منظور اتخاذ و گسترش در کشورهای در حال توسعه ، باید قضایای فرهنگی مورد ملاحظه قرار بگیرد. ما در این مقاله مطالبی را که مانع پذیرش تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه هستند را ارائه کرده و مورد بحث قرار می دهیم.

1-مقدمه

تعداد کاربران اینترنتی در سراسر جهان به شدت در حال افزایش و رشد است و این رشد انگیزه و فرصت ها را برای تجارت جهانی فراهم می آورد . این ادبیات  اینترنت و تجارت را به عنوان یک قسمت اساسی فرآیند توسعه شرح می دهد  (کله2000، هافمن 2000 ). هر چند با اینترنت ویژگی های مختلف شالوده ای ، اجتماعی تجاری و اجتماعی فرهنگی سطح با اهمیتی از  تغییر در اتخاذ و رشد اقتصاد در کشور های در حال توسعه به تجارت الکترونیکی به وجود می آید...

تجارت الکترونیکی موانع تجارت الکترونیک :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Electronic commerce (EC) has the potential to improve efficiency and productivity in many areas and, therefore, has received significant attention in many countries. However, there has been some doubt about the relevance of ecommerce for developing countries. The absence of adequate basic infrastructural, socio-economic and the lack of government national ICT strategies have created a significant barrier in the adoption and growth of e-commerce in developing countries. The study shows that, in order to understand the adoption and diffusion of ecommerce in developing countries, cultural issues need to be considered. In this paper, we present and discuss these issues hindering e-commerce adoption in developing countries

Keywords: Developing countries e-commerce internet technology information technology
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید