دانلود مقاله ترجمه شده آیا نوآوری عامل حرکت به سوی سطحی مناسب از کارایی است؟ یک مطالعه تجربی مربوط به کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) در تایوان


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002380 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2002380
سال انتشار:
2007
حجم فایل انگلیسی :
132 Kb
حجم فایل فارسی :
847 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
pdf+word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

آیا نوآوری عامل حرکت به سوی سطحی مناسب از کارایی است؟ یک مطالعه تجربی مربوط به کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) در تایوان

عنوان انگليسي

Does innovation lead to performance? An empirical study of SMEs in Taiwan

نویسنده/ناشر/نام مجله

Management Research News

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 18 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

هدف- این مطالعه سعی در استدلال نسبت به چشم انداز چند بعدی طبیعت و نوع تجارب عملی نوآوری روزانه در کارآفرینی های کوچک تا بزرگ که در تایوان هستند دارد. رابطه میان نوآوری و بازدهی یا کارایی سازمانی نیز بیان خواهد شد.

طراحی/ روش شناختی/ رویکرد (روش)- داده های مورد نظر از طریق یک ارزیابی تلفنی جمع آوری شدند. 2000 فهرست مربوط به سازندگان و صنایع خدماتی در شمال تایوان، و شرکت هایی با کمتر از 2000 کارمند جمعیت مورد ارزیابی ما بودند.

تماسهای تلفنی با 877 کارخانه با موفقیت به پایان رسید و به حدود 87 درصد از تماس ها پاسخ داده شد.

یافته ها- 80 درصد از شرکت های مورد مطالعه و تحقیق ما با نوآوری در ارتباط بودند، دو نوع نوآوری عمده عبارت بودند از نوآوری های فنی و بازاریابی. نوآوری ارتباط ضعیفی با فروش شرکت ها دارد. نوآوری های مدیریتی می توانند نسبت به نوآوری های فنی فاکتوری حیاتی تر و با نقش عمده محسوب شوند.

مفاهیم سودمند- ایجاد سطحی موفق از نوآوری برای خدمت رسانی بعنوان نوآوری هایی که در ارتباط با بخش فنی تخصصی نیستند می توان بهترین و حیاتی ترین تسریع کننده برای متمرکز سازی تلاش های نوآورانه باشد. همچنین در این تحقیق بینشهایی نسبت به شرکت هایی که نمی دانند چگونه نوآوری را در عملکردهای تجاری خود وارد کنند ارائه می کند.

ارزش/ اصالت- این تحقیق تجارب عملی نوآوری مربوط به اقتصاد نوین را آشکار می سازد و بر روی کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) که در مفاهیم آسیایی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند تمرکز می کند.

1-مقدمه

نوآوری مولفه ای غالب در حفظ رقابت جهانی است. نوآوری می تواند به رشد سازمانی کمک کند، موفقیت آینده را هدایت می کند، و موتوری است که به کسب و کارها اجازه حفظ بقا را در اقتصاد جهانی می دهد (گینر، 2002). برای  کمپانی هایی که به دنبال برتری در این حوزه رقابتی، بازسازی، کاهش هزینه های تمام شده، و رسیدن به کیفیت محصول و یا خدمات هستند دیگر این تلاشها کافی نیستند. پورتر و استرن (2001) بر این بحث هستند که شرکت ها باید قادر به ایجاد و تجاری سازی جریانی از محصولات و فرایندهایی باشند که سبب توسعه مرزهای فناوری شود، بطوریکه همزمان یک یا چند گام در مسیر خود به جلو حرکت کنند. پیتر دراکر در این زمینه مختصراً بیان کرده است که هر سازمانی نیاز به یک رقابت هسته ای دارد: نوآوری (گینر، 2002؛ مک درموت و سکستون 1998).

فضارهای نوآوری بر روی شرکت های بزرگ هم همانند فشارهایی است که بر روی شرکت های کوچک تا متوسط وجود دارند (کوجینسون و راکینگ، 1997). محققین یادآوری کرده اند که کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) در بخش نوآوری اغلب پرتمرتر از کارخانه های بزرگ هستند (آفوا، 1998). مزایای قابل مقایسه آنها در میان کارخانه های بزرگ و در بخش نوآوری همان انعطاف پذیری و سرعت پاسخگوییشان است (ایکس و آرچ، 1990؛ داگسون 1993). در نتیجه کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) در مجموع به دلیل ظرفیت های نوآورانه خود مشارکت اقتصادی و اجتماعی ارزشمندی را ایجاد می کنند…

نوآوری کارایی سازمانی کارآفرینی های کوچک تا متوسط تایوان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Purpose – This study attempts to probe within a multi-dimensional perspective the nature and type of daily innovation practices of small- and medium-sized enterprises (SMEs) located in Taiwan. The relationship between innovation and organizational performance will also be explored

Design/methodology/approach – Data of interest were collected through a telephone survey. From the 2000 Directory of Manufacturing and Service Industries in Northern Part of Taiwan, companies with a total employee number less than 200 (the definition of an SME in Taiwan) were the population. Telephone calls to 877 firms were successfully completed with a response rate of 87 per cent

Findings – Eighty per cent of the surveyed companies conducted some sort of innovation, the two major types of innovations were technological and marketing innovations. Innovation has a weak link with company sales. Administrative innovations have surfaced to be the most crucial factor in explaining sales rather than technological innovations

Practical implications – Creating a successful innovation platform to serve as a base for nontechnology- related innovations may prove to be the most critical catalyst to capitalize on innovation efforts. The research results also provide some insights for companies that are not sure how to integrate innovation into their business operations

Originality/value – This study unveils the innovation practices of this novel economy and particularly focuses on the less explored SMEs in an Asian context

 
Keywords: Does innovation lead to performance? An empirical study of SMEs in Taiwan
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > آیا نوآوری عامل حرکت به سوی سطحی مناسب از کارایی است؟ یک مطالعه تجربی مربوط به کارآفرینی های کوچک تا متوسط (SME) در تایوان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید