دانلود مقاله ترجمه شده اوه ، استیسی عزیز! تعامل اجتماعی ،بسط و یادگیری با عوامل آموزشی


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002316 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2002316
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
558 Kb
حجم فایل فارسی :
264 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اوه ، استیسی عزیز! تعامل اجتماعی ،بسط و یادگیری با عوامل آموزشی

عنوان انگليسي

“Oh, dear Stacy!” Social interaction, elaboration, and learning with teachable agents

نویسنده/ناشر/نام مجله

Proceedings of the SIGCHI Conference on Human Factors in Computing Systems

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 18 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

پی بردن به نحوه درک کودکان و تعامل آن ها با عوامل آموزشی(سیستم هایی که کودکان به کمک یک شخصیت ساختگی قرار گرفته درسیستم آموزش خصوصی هوشمند،آموزش می بینند.)می تواند درک و بینشی کلی نسبت به اثرات تعامل اجتماعی در یادگیری به کمک سیستم آموزش خصوصی هوشمند ایجاد کند.پس نتایج حاصل از پژوهش فکر با صدای بلند را ارائه می دهیم که به موجب آن کودکان آموختند تا تجربه شان را از تدریس استیسی بیان کنند.استیسی یک وسیله آموزشی است که به کمک دانش آموز قادر به حل معادلات خطی است.ما نقش درمانی او را به عنوان یک دوست در نظر گرفتیم،درابتدا شخص خود را با استیسی هماهنگ می کند و این کار را با استفاده از ضمائری چون ما یا شما به جای او یا آن،که به طور قابل توجهی منطبق بر آموزش دانش آموز است،انجام می دهد،پیامد تهدید شوخی آمیزمثل اذیت کردن،توضیحات دقیق از رفتار استیسی به عنوان شخص سوم و بیان های تدریس خصوصی رسمی،باعث کاهش نتایج یادگیری می شوند. به علاوه دریافتیم که اشتباهات عامل آموزشی،یک عامل پیش بینی شده قابل توجه در عدم هماهنگی دانش آموزان با عوامل آموزشی است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-کار های قبلی

3-فرضیه

4-توصیف دانش آموز شبیه سازی شده

5-پژوهش

6-رفتارهای مکالمه­ای و نتایج یادگیری

7-پیش بینی تغییر در هم ترازی

8-تغییر رفتار در طول جلسات

9-بحث           

10-نتیجه گیری


عوامل آموزشی آموزش خصوصی همسالان کاربرد کامپیوتر در آموزش :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

Understanding how children perceive and interact with teachable agents (systems where children learn through teaching a synthetic character embedded in an intelligent tutoring system) can provide insight into the effects of social interaction on learning with intelligent tutoring systems. We describe results from a think-aloud study where children were instructed to narrate their experience teaching Stacy, an agent who can learn to solve linear equations with the student’s help. We found treating her as a partner, primarily through aligning oneself with Stacy using pronouns like you or we rather than she or it significantly correlates with student learning, as do playful face-threatening comments such as teasing, while elaborate explanations of Stacy’s behavior in the third-person and formal tutoring statements reduce learning gains. Additionally, we found that the agent’s mistakes were a significant predictor for students shifting away from alignment with the agent


Contents


1. INTRODUCTION

2. RELATED WORK

3. HYPOTHESES

4. SIMSTUDENT DESCRIPTION

5. STUDY

6. DIALOGUE BEHAVIORS AND LEARNING GAINS

7. ALIGNMENT SHIFT PREDICTION

8. BEHAVIOR SHIFTS ACROSS SESSIONS

9. DISCUSSION

10. CONCLUSION

Keywords: Teachable agents peer tutoring Computer Uses in Education
این برای گرایش های: تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > اوه ، استیسی عزیز! تعامل اجتماعی ،بسط و یادگیری با عوامل آموزشی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید