دانلود مقاله ترجمه شده ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه ی مالزی


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002312 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2002312
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
333 Kb
حجم فایل فارسی :
815 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه ی مالزی

عنوان انگليسي

Building Effective Small-Group Team Working Skill through Blended Learning at Malaysia Tertiary Institution

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 23 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

بسیاری از کارفرمایان مالزیایی روش های تدریس مورد استفاده در موسسات آموزش عالی را مورد انتقاد قرار می دهند، چرا که بسیار تئوریکی و آزمون مدار هستند (شاه، 2008). بنابراین در آموزش دانشجویان برای رفع نیازهای محیط کار ناکام می مانند. یکی از این نیازها مهارت فعالیت تیمی می باشد که عدم وجود آن بقای یک شرکت در محیط رقابتی تجارت جهانی را به خطر می اندازد. یادگیری الکترونیک به عنوان ابزاری شناخته می شود که در اختیار هر عضوی قرار می گیرد تا به نحوی مساوی با دیگران در بحث مشارکت نماید، یادگیری عمیق تر خود را ارتقا دهد و همین طور این ابزار یادگیری مشارکتی را امکان پذیر می سازد (مورفی، 2004، وانگ و وو ، 2007). بنابراین اغلب نهاد های وابسته به دانشگاه تشویق می شوند از این فناوری مکمل با یادگیری کلاسی خود استفاده کنند، این وضعیت به ایجاد یادگیری ترکیبی منجر می شود که تجارب جدیدی را در رابطه با ایجاد فعالیت تیمی کمک می کند. بر اساس چارچوب نظریه شناختی این روش آموزش (بیگس، 1999)، یک مطالعه موری کیفی توسعه یافت. این مطالعه از نزدیک نحوه ی توسعه مهارت کاری موثر تیمی در گروه های کوچک در بین دانشجویانی بررسی کرد که به روش ترکیبی فعالیت می کنند. یافته های این مطالعه بسیار امیدوار کننده بودند. چرا که هر گروه برای تکمیل تکالیف خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری به شکل یک تیم فعالیت می کردند.

1- مقدمه

گزارش عملی از طرح چشم انداز جامع سوم  (OPP3) هدفی را بار کشور مالزی در نظر گرفته است که تا سال 2020 دارای اقتصاد مبتنی بر دانش بوده و به یک ملت توسعه یافته تبدیل شود (آرابی و منصور، 2006) مالزی با  داشتن اقتصاد مبتنی بر دانش نیازمند کارگران دارای تحصیلات عالی می باشد و هدف آن این است که %40 از ترک تحصیل کنندگان تا سال 2020 وارد موسسات آموزش عالی شوند (نهاد نخست وزیری ، 2010). اما چالش این کشور در مورد تحویل دادن فارغ التحصیلانی برای رفع نیازهای اقتصادی نبوده، بلکه معضل آن داشتن فارغ التحصیلانی بدون مهارت های قابلیت استخدام می باشد...

یادگیری ترکیبی قابلیت استخدام فعالیت تیمی یادگیری مشارکتی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

Many Malaysian employers blamed the teaching methods used in the institutions of higher learning as being too theoretical and exam-oriented (Shah, 2008) and thus, failed in training students to meet the workplace needs. One such need was team working skill and lack of this skill would jeopardise the survival of a company in a competitive global business environment. As e-learning has been identified as a tool that can get every member to discuss equally, promote deeper learning and enable collaborative learning (Murphy, 2004 and Wang and Woo, 2007), most campus-based institutions have embarked on the use of the technology in complementing their classroom learning. This has led to the formation of blended learning that provides new experience for students in building teamwork. The important question raised was how the approach of blended learning would help students developing their teamwork skills. Based on the theoretical framework of constructive alignment (Biggs, 1999), a qualitative case study research was developed. This study investigated closely how to develop effective small-group team working skill among students working in a blended mode. The findings revealed were very encouraging as each group worked as a team both online and face-to-face in completing their assignments

Keywords: blended/online learning employability skills team working collaborative learning
این برای گرایش های: تکنولوژی آموزشی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله علوم تربيتی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > ایجاد مهارت موثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در موسسات سه گانه ی مالزی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید