دانلود مقاله ترجمه شده اهميت طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع ميزان طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع -ديدگاه تصميم‌گيري تئوريكي


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002286 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,210,000 ریال
شناسه محصول :
2002286
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
716 Kb
حجم فایل فارسی :
476 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

اهميت طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع ميزان طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع -ديدگاه تصميم‌گيري تئوريكي

عنوان انگليسي

The value of business planning before start-up — A decision-theoretical perspective

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Venturing

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 15 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 44 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چكيده

در اين مقاله ما طرح‌ريزي تجاري را از ديدگاه ايجاد يك تشكيلات اقتصادي تحليل مي‌كنيم. ما ارزش آن را براي كارفرما در ديدگاهي مورد سنجش قرار مي‌دهيم كه او بايد تصميم بگيرد آيا طرح‌ريزي انجام دهد يا نه، و ما نتايج خود را با مطالعات تجربي مقايسه مي‌كنيم كه بعد از ورود به بازار عملكرد سازمان‌ها مورد مقايسه قرار مي‌گيرد. در يك چارچوب تصميم‌گيري تئوري‌ها نشان مي‌دهيم كه ارزش طرح‌ريزي توسط احتمال ارزيابي عملكردهاي ديگر و امكان بهبود استراتژي‌ها فراهم مي‌شود. قبل از ورود به بازار، هدف اصلي ارزيابي دنبال كردن ايده‌هاي تجاري خوب و پايان دادن به ايده‌هاي بد است. ما نشان مي‌دهيم چگونه ارزش طرح‌ريزي توسط فروشنده تحت ملاحظات خاصي تعيين مي‌شود و چگونگي آن بستگي به كيفيت طرح‌ريزي دارد. الگوي تئوريكي ما چند كاربردي آماري و محيطي را ايجاد مي‌كند كه با ملاحظات تجربي مقايسه كرديم. به‌ويژه، ما نشان مي‌دهيم چگونه الگوي ما از تصميم‌يگري نسبي مي‌تواند براي توضيح فرضيه‌هاي مهم و ملاحظات پيش‌بيني استفاده شود كه اين موضوع مناقشات موجود در طرح‌ريزي تجاري هستند.

طرح‌ريزي تجاري تصميم‌گيري :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

In this paper we analyze business planning from the perspective of the nascent entrepreneur. We measure its value for the entrepreneur at the point where he must decide whether or not to plan, and we contrast our results with empirical studies that compare firms' performance after market entry. Within a formal decision-theoretical framework we show that the value of planning is driven by the possibility of evaluating alternative actions and being able to improve strategies. Before market entry, the main purpose of evaluation is to pursue good and terminate bad business ideas. We show how the value of planning is determined by the venture under consideration and how it depends on the quality of planning. Our theoretical model yields several behavioral and statistical implications that we compare with empirical observations found in the literature. In particular, we show how our model of rational decision making can be used to explain important hypotheses and contradictory observations that have fueled the debate on business planning

Keywords: Business plan Start-ups Entrepreneurship Decision Making
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. همچنین این در گرایش های: مدیریت مالی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > اهميت طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع ميزان طرح‌ريزي تجاري قبل از شروع -ديدگاه تصميم‌گيري تئوريكي
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید