دانلود مقاله ترجمه شده تحقیق در مودر اعتماد سازی و ارزش استنتاج شده از این اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی C2C


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002261 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002261
سال انتشار:
2010
حجم فایل انگلیسی :
156 Kb
حجم فایل فارسی :
153 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Word+Pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تحقیق در مودر اعتماد سازی و ارزش استنتاج شده از این اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی C2C

عنوان انگليسي

A Study on Trust Building and Its Derived Value in C2C E-Commerce

نویسنده/ناشر/نام مجله

ournal of Global Business Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر تصمیم مشتری برای خرید اینترنتی چیزی نیست جزء اعتماد . مشتریان در تجارت الکترونیکی C2C  هم با فروشنده و هم با تهیه کننده پلت فرم قبل از انجام تراکنش در تعامل هستند . هدف این تحقیق این است تا رویکرد اعتماد سازی ارزش ناشی از اعتماد و تفاوت بین اعتماد به فروشندگان و تهیه کنندگان پلت فرم را مشخص سازد . نتایج نشان می دهند که فاکتور های اصلی تاثیر گذار بر فروشندگان و تهیه کنندگان پلت فرم عبارتند از تجربه فعل و انفعال با فروشندگان و شهرت تهیه کننده پلت فرم .

مقدمه

این تحقیق به طور قابل توجهی مشخص می سازد که تجربه تعامل با فروشنددگان تاثیر مثبتی بر اعتماد تهیه کنندگان پلت فرم دارد و اعتماد به فروشندگان می توان بر ارزش تهیه کنندگان پلت فرم تاثیر بگذارد . این دویافته نشان می دهند که تهیه کنندگان پلت فرم در مورد اهمیت ایجاد یک مکانیزم خوب برای تعامل و خلق ارزش از طریق افزایش اعتماد در فروشندگان تفکر دوباره ای  می کنند .

اینترنت با محبوبیت در حال رشد اش در حال حاضر یک کانال خرید می باشد که برای اکثر مصرف کنندگان در دسترس می باشد .تراکنش ها در اینترنت به طور جغرافیایی محدود منتشر می شوند که این تراکنش ها مشمول آن هستند . علاوه بر این ، اینترنت با عملکرد جستجو آسان تعداد زیادی از مشتریان را جذب کرده کرده است ، این شرایط را برای آنها فراهم می کند تا محصولات و خدمات را با بهترین نرخ های هزینه و قیمت قرار دهند . از اینرو ، کلاهبرداری اینترنتی باعث گردید تا مشتریان در مورد هشدار های امنیتی در زمان انجام تراکنش ها در اینترنت هوشیار باشند . تحقیق انجام گرفته توسط بنیادFrontier   Yam Web (2004) آشکار می سازد که مهم ترین موضوع در اینترنت محرمانه ماندن اطلاعات می باشد که با امنیت همراه می گردد . دوناتجه و اولتف (1999) متوجه گردیدند که مشتریان به دلیل ترس از افشا شدن اطلاعات شخصی اشان ، اقدامات محافظتی ناقص مصرف کنند ه و غیره در زمینه خرید آنلاین مردد هستند . تعدادی از فاکتور ها نظیر طراحی وب سایت ، تجربه خرید قبلی و محارمانه ماندن و امنیت بر اعتماد سازی تاثیر می گذارند .بنابراین اینترنت به بررسی بیشتر در زمینه رویه  اعتماد سازی در فروشندگان و اعتماد به تهیه کنندگان پلت فرم نیاز دارد . تفاوت بین ارزش گذاری برای فروشندگان و تهیه کنندگان پلت فرم هنوز مبهم می باشد. تحقیق ما تلاش می کند تا به این پرسش ها پاسخ دهد ...

تجارت الکترونیکی C2C وب سایت حراج اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

Trust is one of the crucial factors influencing a consumer’s decision to shop on the Internet. In C2C e-commerce, customers interact with both sellers and platform providers before conducting a transaction. The aim of this study is to clarify the trust-building approach, value from trust, and difference between trust in sellers and platform providers. The results show that the main factors influencing trust in sellers and platform providers are the interaction experience with the sellers and the reputation of the platform providers, respectively. Trust in sellers directly affects value for the sellers, and similarly, trust in platform providers can directly affect value for the platform provider

Interestingly, this study clarifies that interaction experience with sellers positively affects trust in platform providers, and trust in sellers can affect value for platform providers. These two findings suggest the need for platform providers to rethink the importance of building a good mechanism for interaction and creating value by increasing trust in seller

Keywords: C2C e-commerce Auction website
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله علوم اقتصادی با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تحقیق در مودر اعتماد سازی و ارزش استنتاج شده از این اعتماد سازی در تجارت الکترونیکی C2C
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید