دانلود مقاله ترجمه شده بازاریابی آنلاین برق سبز در آلمان: تحلیل محتوای وب‌سایت‌های عرضه‌کنندگان


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002252 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2002252
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
740 Kb
حجم فایل فارسی :
89 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بازاریابی آنلاین برق سبز در آلمان: تحلیل محتوای وب‌سایت‌های عرضه‌کنندگان

عنوان انگليسي

Online marketing of green electricity in Germany—A content analysis of providers’ websites

نویسنده/ناشر/نام مجله

Energy Policy

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 25 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله جزئی از تحقیقات فزاینده‌ای که درباره‌ی اولویت‌های مصرف‌کنندگان مرتبط با حوزه‌های تأمین نیروی برق از منابع تجدید پذیر می‌باشد، به شمار می‌رود. هدف از این مقاله بررسی چگونگی ارتقای بازاریابی آنلاین دریکی از توسعه‌یافته‌ترین بازارهای آن می‌باشد. بر همین اساس بیش از 480 وب‌سایت عرضه‌کنندگان مورد تحلیل محتوایی قرارگرفته و بیش از 620 محصول آن‌ها ارزیابی گردید. یافته‌های ما حاکی از آن است که ارتباطات عرضه‌کنندگان انرژی با تحقیقات دانشگاهی درزمینهٔ ی منافع بالقوه مصرف‌کنندگان در یک مسیر قرار دارند (همچون: مزایای کاربردی، رضایتمندی از مشارکت در امور مفید برای جامعه، تجربه‌ی مطابق با طبیعت). با این وجود این ارتباطات می بایست از طریق ارائه ی اطلاعات بیشتری درباره‌ی تاثیرات انتخاب های مشتریان بهبود یابد. به طور مثال می توان میزان جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه ای با خرید هر یک از محصولات نشان داده شود. و دیگر اینکه عرضه‌کنندگان این نوع از انرژی ها باید برای ارتقای تاثیر گذاری خود از پیام های تصویری بیشتری همچون تصاویری که مربوط به حوزه ی انرژی تجدید پذیر هستند، استفاده نمایند. و اینکه این وب‌سایت ها می توانند بخش هایی را ایجاد نمایندکه مصرف‌کنندگان بتوانند نظرات و تجربیات خود از مصرف کالا و محصولات را به صورت مقالاتی که نماد مشارکت مصرف‌کنندگان در انتخاب های یکدیگر است را عرضه نمایند.

1-مقدمه

 در نبرد علیه گرمایش جهانی استفاده از انرژی سبز عنصری بسیار مهم به شمار می‌رود. بنابراین، در سرتاسر جهان کشورهای متعددی انواع برنامه های تشویقی از جمله ارتقای درجه ی کیفی آنان،تعرفه های خدمات مناسب و تائیدیه های متعددی را به تولید کنندگان این نوع از انرژی ها اهداء می نمایند. در آلمان طرح های حمایتی جذاب ارائه شده سبب گردیده است تا سهم این نوع از انرژی ها به بیش از 20 درصد کل مصرف انرژی بالغ شود(a 2012BMU,). با این وجود تمام این طرح های حمایتی کوتاه مدت بوده و به دنبال رقابتی سازی انرژی های سبز در مقایسه با منابع انرژی های قراردادی بدون پرداخت یارانه ها بلند مدت و میان مدت برای این نوع از انرژی ها می‌باشد. به همین سبب، نهایتا تولید کنندگان و تاجران انرژی های سبز می بایست مصرف‌کنندگان خواه از بخش خانگی و خواه از بخش شرکت های تولیدی را مجاب به خرید این نوع از انرژی ها نمایند...

برق سبز بازاریابی آنلاین برق سبز :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

There is an increasing body of research on consumer preferences concerning electricity from renewable resources. The purpose of this study is to analyze how providers’ online marketing in one of the most developed markets for green energy can be improved. We conducted a content analysis of nearly 480 providers’ websites, examining as many as 620 products. We found that energy providers’ communication seems to be in line with academic research on potential customer benefits (utilitarian benefits,”warm glow”, nature experience). However, communication could be improved by giving more detailed information on the impact of the consumer's decision, e.g. by giving numbers on CO2-emissions saved. Moreover, providers could improve the effectiveness of their visual messages by using more pictures related to renewable energy. Further, self-expressive benefits of buying green energy could be created by offering merchandise articles symbolizing the contribution a consumer makes by choosing a green tariff. When comparing purely green energy providers to other providers, we found that the former offer a wider choice as well as more products supporting new renewable installations. Important implications for policy makers aiming to phase out alternative energy subsidies emerge from our findings

Keywords: Green powermarketing Renewableenergy
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مهندسی برق قدرت، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > بازاریابی آنلاین برق سبز در آلمان: تحلیل محتوای وب‌سایت‌های عرضه‌کنندگان
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید