دانلود مقاله ترجمه شده نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادةازهوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002245 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002245
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
296 Kb
حجم فایل فارسی :
44 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادةازهوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده

عنوان انگليسي

Innovation In Market Management By Utilizing Business Intelligence: Introducing Proposed Framework

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 15 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

امروزه، سازمان تجاری به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد، بطوریکه در مواجهه با تغییرات مختلف بازار توانسته آنرا ثابت نگه دارد و در نهایت مدیریت بازار را کنترل نماید. بدین منظور، سازمان می­بایست مراحل تجاری خود را با استفاده از فن­آوری مدرن به روز­رسانی کند. این فن­آوری هوش تجاری (BI) نامیده می­شود. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد و اعمال مختلف BI معرفی خواهد شد و سود حاصل از روند تجاری مشتق می­شود. توسعه منطقة تجاری، در محیط زیست بین­المللی مترقی و هدفمند و افزایش بهره­وری سازمان در ادامه مورد بحث قرار می­گیرد. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان در جهت دستیابی به اهدافی همسوق با BI است که موجب درک صحیح و به موقع شرایط بازار می­شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-عناصر عملکردی در فرایند مدیریت بازار

3-هوش تجاری (BI)

4-نتیجه ­گیری

1-مقدمه

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمانی و همچنین تکنولوژی اطلاعاتی پیشرفته، سیستمهای کاربردی تجارت شکل گرفته است که شرکتها و نهاد­ها را قادر می­سازد تا با دانش بیشتر تصمیم ­گیری نمایند و بهره ­وری سازمان افزایش یابد.

در ایالات متحده، شرکتهای بسیاری وجود دارند که در چارت سازمانی خود شغلی بنام رئیس آنالیز ، مدیر یا معاون خدمات اطلاعات در بازار وجود دارد که دلیلی برای اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می­باشد.

در دنیای امروز با افزایش رقابت، کیفیت و زمان مناسب هوش تجاری (BI) نه تنها می­تواند تفاوتی بین سود و ضرر موجب شود، بلکه در بقا و ورشکستگی نیز نقش دارد.

بعنوان نمونه، یک سازمان، استفاده از سیستمهای حوزة تجاری، اطلاعات و شاخص های محیط زیستی را مقایسه کرده و روند آتی فعالیت های خود را پیش­بینی می­کند. امروزه، حوزة تجارت بعنوان یکی از مفاهیم مهم مدیریت و سازمانها مطرح می­باشد و به یک نهاد پیشرو در زمینة بازارهای جهانی تبدیل شده است و امکان استفادة آن در تمام فعالیتها و فرایند­ها فراهم شده است.

هوش تجاری فعالیتی غیر­حرفه ­ای نیست (اما) به مهارتهای خاصی نیاز دارد و بنابراین شرکتهای پیشرو در این زمینه، بخش های جداگانه­ ای در سازمان تشکیل می­دهند که "واحد حوزة تجاری" نامیده می­شود. شرکتها و سازمانها همواره سعی می­کنند به آنچه رقبا انجام می­دهند، پی ببرند. این مفهوم نخستین بار در دهه 1980 در محافل آکادمیک مطرح شد.

هوش تجاری (BI ) هوش تجاری نوآوری در مدیریت بازار :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct
 

Nowadays, business organization needs to analyze market so that be able to stay stable in facing market variant changes and eventually to be able to handle market management. For this purpose, organization should update their business processes by utilizing modern technologies which this is called business intelligence (BI) . In this paper while introducing market management processes, significant necessity of innovation and creativity in these processes for competing in current global trading is discussed. Furthermore, BI definitions from different authors’ point of view and BI principles and characteristics is addressed. Then the proposed framework is introduced with consideration to variant dimensions and functions of BI to furnish organization characteristics toward acquiring BI approach and derived benefits from it in business trend. Business area development, progressive and goal-based presence in international environment, and organization efficiency increase are some of few key functions that is argued in continue. Purpose of this paper is introducing practical framework to help organizations in direction of their goals toward BI, which it caused they acquire correct and well-timed understanding from market condition

Contents

1. Introduction

2. Functional elements in the process of market management

3. Business Intelligence(BI)

4. Conclusion

 
Keywords: market management Business Intelligence (BI) Innovation
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادةازهوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید