دانلود مقاله ترجمه شده هوش تجاری بعنوان استراتژی کلیدی برای توسعة سازمان


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002244 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2002244
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
204 Kb
حجم فایل فارسی :
29 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

هوش تجاری بعنوان استراتژی کلیدی برای توسعة سازمان

عنوان انگليسي

Business intelligence as a key strategy for development organizations

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Technology

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 5 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

سازمان می­تواند بر اساس نیازمندیهایی که هوش تجاری ایجاب می­کند، به داد و ستد بپردازد. امروزه سازمانها با استفاده از هوش تجاری می­توانند مهارتهای مورد نیاز در سازمان را با قابلیتهای سرعت در عملکرد و انعطاف­پذیری سازمان افزایش دهند. در طی ده سال گذشته، رویکرد مدیریتی تجارت در تمام دنیا، دستخوش تغییر شده و سازمانها توانسته­اند از طریق دانش و تبدیل داده ­ها و شکل­ دهی به اطلاعات، هوش تجاری را بعنوان استراتژی کلیدی به هر سازمانی متصل کنند تا به شود رقابتی دست یابند.

فهرست مطالب

1-مقـــــــدمه

2- مفهوم هوش تجاری

3-ویژگیهای اصلی هوش تجاری

4- اجزای هوش تجاری

5- فرآیند اجرا و هوش تجاری

6 ارزش هوش تجاری

7- توجیه استفاده از هوش تجاری

8-نتیجه­ گیری

1-مقدمه

در دنیای امروز که رقابت وجود دارد، سازمانها درگیر کیفیت می­باشند. کیفیت و تناسب استفاده از هوش تجاری موجب شده است تا سازمان برای باقی ماندن در عرصة رقابت، به مزایایی در تجارت نسبت به سایر رقبا دست یابد و از هر منبعی، اطلاعات جدیدب بدست آورد و بدین ترتیب شرکت می­تواند خود را با تغییرات بازار تطبیق دهد. هدف از هوش در سازمانها و شرکتها می­تواند سرمایه­ گذاری کارآمد و خودکار با آگاهی از مشتریان، رقبا، محیط و فرایند­های اقتصادی باشد. پشتیبانی هوش، عملکرد سازمانها و شرکتها، از قبیل پردازش، آنالیز، داده کاوی، آنالیز تجاری، اجرای شبکه و مدیریت اطلاعات را تسهیل می­کند. شرکتهای امروزی بطور منظمی از مزایای هوش استفاده می­کنند تا تجارتشان را به سمت افزایش کارایی -در برابر رقبا- سوق دهند....

هوش تجاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

The organization can business and requirements needed by its use of Business intelligence justification. Today the organizations by the use of Business intelligence all it can be used to be so that they can with all the necessary skills in organization with alterability, the speed in action and reaction and flexibility in the organization has created and to the mission and their mission. During the past ten years, the approach to management business in the whole world has changed profoundly and organizations have been able through knowledge and data conversion, and shaping the correct information and knowledge, Business intelligence joins as a key strategy for any organization for any organization to achieve a competitive advantage

Contents

1. Introduction

2. The concept of Business intelligence

3. The main features of Business intelligence

4. Components of Business intelligence

5. Process implementation and Business intelligence

6. The value of Business intelligence

7. Justify the use of business intelligence

8. Conclusion

 
Keywords: Business intelligence organization strategy development organizations
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید