دانلود مقاله ترجمه شده استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002218 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2002218
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
359 Kb
حجم فایل فارسی :
287 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری

عنوان انگليسي

The use of organizational capabilities to increase customer value

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 38 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در طول بیست سال گذشته، اهمیت نقش مشتری در مدیریت شرکت رو به افزایش بوده است. قابلیت های سازمانی شرکت، چه با گرایش داخلی یا با گرایش خارجی، برای افزایش ارزش‌آفرینی برای مشتری حیاتی است، و تمرکز این مقاله بر بازارگرایی، مدیریت دانش، و مدیریت ارتباط با مشتری است. همچنین، شناسایی ترکیب های احتمالی این قابلیت های سازمانی و پیشنهاد و تحلیل ترتیبی که اعتلای ارزش آفرینی برای مشتری را تسهیل می کند از اهداف این مطالعه است. بنابراین، نویسندگان به بررسی این موضوع می پردازند که، در زمانی که مشتریان در صنعت بانکداری اسپانیا متقاضی ارزش ممتازند، هر شرکت چگونه باید قابلیت های خود را از نو ترکیب کند. نتایج نشان می دهد که ترکیب خاصی از قابلیت های سازمانی می تواند افزایش ارزش مشتری را به دنبال داشته باشد.

1-مقدمه

در طول چند دهه­ ی اخیر و در جو کنونی، گرایش شرکت­ها به مشتری رفته رفته سرنوشت­ ساز می­شود. نقش مشتری از مشتری محض به مصرف­ کننده، شریک بهره­ برداری، تولید، ارزش­ آفرینی و افزایش دانش و صلاحیت­ ها تغییر کرده است (وانگ، لو، چی، و یانگ، 2004). علاوه بر این، امروزه در محیط پیچیده ­ی رقابت، که شرکت­ها در آن فعالیت می­کنند، مشتری طالب ارزش ممتاز است (سانچز، اینیستا، و هالبروک، 2009). بنابراین، رفته رفته بیشتر شرکت ­هایی که به دنبال یافتن راه­های جدید کسب و حفظ مزیت رقابتی ­اند به نقش کلیدی ارزش مشتری پی می­ برند....

مدیریت دانش بازارگرایی ارزش مشتری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The importance of the customer's role in the management of a firm has been increasing for the last twenty years. A firm's organizational capabilities, both internally and externally oriented, are essential for increasing customer value creation and the focus of this paper is on market orientation, knowledge management and customer relationship management. The aim of the study is also to identify possible combinations of these organizational capabilities and to propose and analyze a sequence that will allow the creation of superior customer value. Thus, the authors test how a firm should recombine its existing capabilities when customers demand superior value in the Spanish banking industry. The results show that a specific combination of organizational capabilities can increase the customer value

Keywords: Dynamic capabilities Knowledge management Market orientation
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > استفاده از قابلیت های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید