دانلود مقاله ترجمه شده بررسی تطبیقی آمیخته بازاریابی بین المللی در چین و هند : مطالعه موردی مک دونالد


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002214 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2002214
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
943 Kb
حجم فایل فارسی :
148 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بررسی تطبیقی آمیخته بازاریابی بین المللی در چین و هند : مطالعه موردی مک دونالد

عنوان انگليسي

A Comparative Study on International Marketing Mix in China and India: The Case of McDonald's

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

هدف از مطالعه حاضر بررسی آمیخته بازاریابی بین المللی در مورد مک دونالد در دو بازار متفاوت و در عین حال مهم می باشد. در این مطالعه به دنبال تحلیل و بررسی وجوه تشابه و تمایز استراتژی های آمیخته بازاریابی بین المللی که توسط کمپانی های مختلف اجرا می شود، هستیم. با استفاده از تحلیل تطبیقی یا مقایسه ای، در این مطالعه به تحلیل رویکرد 4p در آمیخته بازاریابی شامل محصول، قیمت، ترویج و مکان و همچنین استراتژی های بازاریابی مک دونالد در چین و هندوستان پرداخته ایم. نتایج مطالعه حاضر حاکی از آن است که مک دونالد در آمیخته بازاریابی خود از انواع مختلفی از 4p ، بر مبنای رویکردهای جهانی سازی و بومی سازی بهره گرفته است

 

بازاریابی بین المللی مک دونالد :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This study examines the international marketing mix done by the McDonald's in two different important markets. The objective is to analyze and understand the similarities and differences of the international marketing mix strategy implementation by the company. Using comparative analysis, this study focused on 4P approach of marketing mix which is based on product, price, promotion and place analysis. McDonald's marketing strategy in China and India were used for this study. The study found that the McDonald's has adopted different kind of its 4P in their international marketing mix based on both, localization and globalization approaches
 

Keywords: Marketing strategy Business development International marketing mix
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی،مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بررسی تطبیقی آمیخته بازاریابی بین المللی در چین و هند : مطالعه موردی مک دونالد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید