دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط مشتری در صنعت بیمه


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002208 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2002208
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
467 Kb
حجم فایل فارسی :
265 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت ارتباط مشتری در صنعت بیمه

عنوان انگليسي

Customer relationship management in the insurance industry

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia Economics and Finance

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در این مقاله، به اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  در شرکت های بیمه می پردازیم. بنابراین، ما مقالات تخصصی را که به راه حل های منطقه ای و بین المللی برای مدیریت ارتباط با مشتری می پرداختند مورد بررسی قرار دادیم. ما در استراتژی های مورد استفاده در مدیریت فروش  با اشاره به استانداردهای خدمات برای مشتریان و مدل های مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز شده ایم. هدف از نویسندگان این مقاله، ارائه مزایای ناشی از استفاده از فن آوری های جدید، و در نتیجه تخمین سرعت تغییر، فرصت های جدید و نیاز به انعطاف پذیری در رابطه با مشتریان است. همراه با مولفه های فن آوری، مولفه انسانی نیز به منظور اطمینان از اجرای موفقیت آمیز CRM  مورد استفاده قرار می گیرد.

1-مقدمه

افزایش انتظارات مشتریان بخش بیمه سبب آن شده است که ادارات بیمه طرح های جدید مدیریت ارتباط با مشتری بیشتر و بیشتری را معرفی کند، چرا که تاثیر جدی بر فروش محصولات بیمه دارد، در حالی که پیشرفت های فن آوری و کاهش هزینه های فن آوری سبب شده اند که موانع اتخاذ طرح های CRM مبتنی بر IT کاهش یابد. از آنجا که سودآوری بخش بیمه به طور عمده به خدماتی که ارائه می دهد و همچنین برآورده کردن تقاضای مشتری به صورت منظم بستگی دارد، لذا این امر نشان می دهد که یک طرح خوب CRM  باید پایه و اساس بخش بیمه باشد...

مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت فروش صنعت بیمه :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper addresses the implementation of Customer Relationship Management (CRM) in insurance companies. Thus, we reviewed several specialized papers addressing regional and international solutions for customer relationship management. We focus on strategies used in sales management with reference to the standards of customer service and the models used in customer relationship management. The aim of the authors is to present the benefits resulting from the application of new technologies, thus estimating the pace of change, the new opportunities and the need for flexibility in the relationship with customers. Along with the technological component the human component is also present in order to ensure the successful implementation of CRM

Keywords: Customer Relationship Management sales management technology
این برای گرایش های: مدیریت بیمه،مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ،سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید