دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار برای شرکت های متوسط در بحران های اقتصادی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002186 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002186
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
200 Kb
حجم فایل فارسی :
65 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار برای شرکت های متوسط در بحران های اقتصادی

عنوان انگليسي

The strategic management of market information to SMEs during economic crisis

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

دوره های بحران های اقتصادی طولانی مدت، بر روی شرکت ها و به خصوص شرکت های متوسط تاثیر منفی می گذارد. آنها علائمی نظیر کاهش فروش، کم شدن سود، افزایش استفاده از منابع مالی، مشکل پوشش تعهدات نسبت به تامین کنندگان را نشان می دهند. در مقابل، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که هنوز هم برخی از بخشها وجود دارند که به شدت تحت تاثیر بحران های مالی قرار گرفته اند و بازده قابل توجهی دارند که به نظر می رسد، آنها از بحران سود برده اند و از شانسهای بوجود آمده بهره برده اند. تفاوت شرکت ها در منطقه جغرافیایی مشابه و حتی در بازار محلی مشابه نیز مشاهده شده است.  به نظر می رسد نقش بسیار مهم در رابطه با تنوع و گوناگونی شرکت ها ، صورت های مختلف از دست زدن اطلاعات باشد. در این مقاله خاص، ما روی این فاکتور متمرکز شده ایم که، با از دست زدن اطلاعات به عنوان یک معنی ​​استراتژیک در بحران شرکتهای متوسط، مواجه شده و آنرا مدیریت کنیم. ما بررسی می کنیم که چگونه شرکتهای متوسطی که از بحران اقتصادی رنج می برند، با مدیریت استراتژیک اطلاعات ، بحران مالی را به یک منبع سودمند تبدیل می کنند.  تجزیه و تحلیل بر روی بازار کسب و کار یونان و به طور خاص روی شرکتهای متوسط ​​یونان متمرکز خواهد شد. از داده های تجربی که از طریق مصاحبه ها با بخش ها و اندازه های مختلف شرکتهای متوسط ​​یونانی جمع آوری شده اند استفاده خواهیم کرد.

1 – مقدمه

در حال حاضر یونان در وسط یک بحران عمیق مالی و در حال توسعه قرار دارد که به تمام مناطق کشور گسترش یافته و بر تمام بخش های کسب و کار و فعالیت های اقتصادی تاثیر گذاشته است. بحران کاملا به بحران اقتصادی جهانی که در سال 2008 در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است، متصل شده است. شدت بحران باعث شد که بسیاری از اقتصاد دانان آنرا به عنوان شدیدترین رکود از زمان رکود بزرگ سال 1930 در نظر بگیرند...

مدیریت استراتژیک شرکت های متوسط بحران اقتصادی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

In periods of prolonged economic crisis the companies and especially the SMEs ones are affected negatively. They show signs such as the decrease of sells, the shrink of profits, the indulgence of financing, the difficulty of covering the obligations towards the suppliers. On the contrary, lots of studies show that there are still some sectors that have been affected a lot from the financial crisis, there are companies which show a remarkable yield and it seems that they get a benefit from the crisis and make use of chances. The difference of the companies’ attribution still observed in the same geographical region even though to the same local market. A very important role in connection with the diversification of the companies’ attribution seems to play a major role the different face of the information handling. Into this specific paper we will be concentrated to this factor that means the handling of the information as a strategic mean to the face and the handling of crisis of the SMEs. There is going to be examined how SME‘s that suffer from the financial crisis make a productivity as an advantage of survive the strategic management of information. The analysis will be concentrated to Greek business market and specifically to the SMEs of Greece.There is going to be used empirical data that have been gathered through interviews into Greek SMEs of different sectors and size

چکیده

دوره های بحران های اقتصادی طولانی مدت، بر روی شرکت ها و به خصوص شرکت های متوسط تاثیر منفی می گذارد. آنها علائمی نظیر کاهش فروش، کم شدن سود، افزایش استفاده از منابع مالی، مشکل پوشش تعهدات نسبت به تامین کنندگان را نشان می دهند. در مقابل، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که هنوز هم برخی از بخشها وجود دارند که به شدت تحت تاثیر بحران های مالی قرار گرفته اند و بازده قابل توجهی دارند که به نظر می رسد، آنها از بحران سود برده اند و از شانسهای بوجود آمده بهره برده اند. تفاوت شرکت ها در منطقه جغرافیایی مشابه و حتی در بازار محلی مشابه نیز مشاهده شده است.  به نظر می رسد نقش بسیار مهم در رابطه با تنوع و گوناگونی شرکت ها ، صورت های مختلف از دست زدن اطلاعات باشد. در این مقاله خاص، ما روی این فاکتور متمرکز شده ایم که، با از دست زدن اطلاعات به عنوان یک معنی ​​استراتژیک در بحران شرکتهای متوسط، مواجه شده و آنرا مدیریت کنیم. ما بررسی می کنیم که چگونه شرکتهای متوسطی که از بحران اقتصادی رنج می برند، با مدیریت استراتژیک اطلاعات ، بحران مالی را به یک منبع سودمند تبدیل می کنند.  تجزیه و تحلیل بر روی بازار کسب و کار یونان و به طور خاص روی شرکتهای متوسط ​​یونان متمرکز خواهد شد. از داده های تجربی که از طریق مصاحبه ها با بخش ها و اندازه های مختلف شرکتهای متوسط ​​یونانی جمع آوری شده اند استفاده خواهیم کرد.

1 – مقدمه

در حال حاضر یونان در وسط یک بحران عمیق مالی و در حال توسعه قرار دارد که به تمام مناطق کشور گسترش یافته و بر تمام بخش های کسب و کار و فعالیت های اقتصادی تاثیر گذاشته است. بحران کاملا به بحران اقتصادی جهانی که در سال 2008 در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است، متصل شده است. شدت بحران باعث شد که بسیاری از اقتصاد دانان آنرا به عنوان شدیدترین رکود از زمان رکود بزرگ سال 1930 در نظر بگیرند...

Keywords: SMEs Crisis business opportunity information strategic management
این برای گرایش های: مدیریت بازاریابی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار برای شرکت های متوسط در بحران های اقتصادی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید