دانلود مقاله ترجمه شده مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002159 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002159
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
268 Kb
حجم فایل فارسی :
140 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی

عنوان انگليسي

Brand personality factor based models: A critical review

نویسنده/ناشر/نام مجله

Australasian Marketing Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 8 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 19 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

شخصیت نام تجاری به طور فزاینده به یک مفهوم مهم با تئوری نام تجاری تبدیل شده و پژوهش های مبتنی بر عامل ، روشی است که  به طور گسترده در مطالعه شخصیت نام تجاری مورد استفاده قرار میگیرد . برخی از جنبه های مدل عامل اولیه مورد انتقاد قرار گرفته که، منجر به تحول و توسعه ای در روش های بکاربرده شده در گسترش مدل عامل شده است  . با این حال، مشکلات متعددی باقی مانده که هنوز به آنها رسیدگی نشده ، و سوالاتی را در مورد اینکه این مدلها دقیقا چه چیزی را  اندازه گیری میکنند ایجاد کرده است .این مقاله به معرفی و بیان مشکلات سردرگمی های دسته ای ، دامنه تغییرات با معنی و مشکل انتخاب توصیفگر میپردازد . در انجام این کار، این مقاله به گسترش انتقاد های موجود در مورد روش های پژوهش عامل شخصیت تجاری پرداخته ، و پرسشهایی را در مورد اعتبار مدلهایی مبتنی بر عامل برمی انگیزد . این مقاله با توصیه ای نتیجه گیری میکند که محققان شخصیت نام تجاری ارزیابی مجددی رابر مدل های خود و مفهوم شخصیت نام تجاری انجام داده  و شخصیت نام تجاری به ریشه های خود در روش های کیفی تصویری باز می گردد .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-مدل پنج عاملی  شخصیت انسان(FFM)

3-مدل پنج عاملی شخصیتی نام تجاری (BPFFM)

4- مدل های عامل دیگر شخصیت نام تجاری

5- مشکلاتی با مقیاس هایی مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری

6-گفتگو

7- نتیجه گیری

1-مقدمه

شخصیت نام تجاری (BP) در مقاله موثر آکر (1997) به عنوان "مجموعه ای از ویژگی های انسانی مرتبط با یک نام تجاری " تعریف می شود . اولین نکته از علامت های تجاری در رابطه با شخصیت به عنوان یک استعاره نوین برای ویژگی های نام تجاری غیر کاربردی ، با اساسی برای مفهوم مبتنی بر تحقیق از روش های تصویری بود . بخش عمده ای از نوشته های اولیه در bp پس ازاستخراج شدن از پژوهش های تصویری ، به ویژه، از تحقیقات کیفی تجسمی تصویری توسط پزشکان ادامه یافت . ارتباط میان انسان و شخصیت نام تجاری در دو مطالعه تحقیقاتی اولیه ساخته شد ، اما رویکرد عامل برای اندازه گیری شخصیت نام تجاری با مقاله های اصلی آکردر سال (1997) برجسته شد. بخاطر مقاله آکر در سال (1997) ، تحقیقات BP توسط روش آکر ولی فقط با یک مقیاس اندازه گیری با استفاده از روش های عامل تحت سلطه درآمد  و توسعه مقیاس جدید به طور گسترده روش های مبتنی بر روش مورد استفاده آکر را دنبال کرد . در بررسی نوشته های مرتبط با  BP، تنها دو پروژه تحقیقاتی کیفی یافت شده ، و تحقیقات BP پس از سال 1997 تقریبا به طور انحصاری به استفاده از روش های تحقیقات عامل پرداخته است . بنابراین این امر می تواند معقول باشد  که روش های تحقیقات عامل دارای اهمیت اساسی در نظریه و تحقیقات BP هستند....

شخصیت نام تجاری BP :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

Brand personality has become an increasingly important concept within brand theory and factor based research is the method most widely used in the study of brand personality. There have been critiques of some aspects of early factor models, leading to an evolution and improvement in the methods used in factor model development. However, several problems remain which have yet to be addressed, and these raise questions about what exactly the factor models are measuring. This paper introduces and explains the problems of category confusions, domain meaning shifts, and the descriptor selection problem. In doing so, the paper extends existing critiques of the methods in brand personality factor research, and raises questions about the validity of current factor based models. The paper concludes with a recommendation that brand personality researchers re-evaluate their models and the brand personality concept, and that brand personality returns to its roots in qualitative projective methods


Contents

1. Introduction

2. The five factor model (FFM) of human personality

3. The brand personality five factor model (BPFFM)

4. Other brand personality factor models

5. Problems with factor based measures of brand personality

6. Discussion

7. Conclusions

Keywords: Brand personality Factor research methods Critical appraisal
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > مدلهای مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید