دانلود مقاله ترجمه شده دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002158 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2002158
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
429 Kb
حجم فایل فارسی :
375 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری

عنوان انگليسي

Social identity perspective on brand loyalty

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Business Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 24 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله یک دیدگاه هویت اجتماعی ارتباط با مشتری و، نام تجاری را پیشنهاد میکند  و هویت نام تجاری و شناسایی را با اعتبار، اعتماد و رضایت در پیش بینی وفاداری به  نام تجاری ادغام میکند  . نتایج تجربی دو مطالعه از این روش برای چارچوب وفاداری به نام تجاری حمایت میکند .  این نتایج به ارائه چند مفاهیم نظری میپردازد  . ابتدا ، این تحقیقات  ، حضور اثرات قابل توجه مستقیم و غیر مستقیم   هویت نام تجاری و تشخیص نام تجاری در سوابق قدیمی   وفاداری به  نام تجاری را تایید میکند  (اعتبار ، رضایت و اعتماد درک شده ( دوم ، این تحقیق نشان می دهد که دیدگاه  شناسایی اجتماعی   وفاداری به  نام تجاری می تواند با دیدگاه های دیگر   به منظور مدل سازی مسیر روانی مشتری به وفاداری به  نام تجاری ادغام میکند . سوم، تحقیقات ، نقش محوری شناسایی نام تجاری را در توسعه وفاداری به نام تجاری تایید کرده  و بر اثر واسطه ای   شناسایی نام تجاری بر اثرات هویت نام تجاری در مسیر وفاداری به  نام تجاری تاکید میکند .

فهرست مطالب

1-مقدمه

2- توسعه و بررسی مدل

3- بحث و گفتگو

1-3-مفاهیم نظری

2-3-مفاهیم مدیریتی

3-3- محدودیت ها و تحقیقات آتی

1-مقدمه

شناسایی فرآیند روانی یا مسیر   وفاداری به  نام تجاری مشتری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است ) Chaudhuri و هالبروک، 2001، هریس و گود ، 2004 ، الیور ، 1999، وودساید و والسر ، 2007 ).  نوشته های موجود ، دیدگاه های مختلفی را در مورد این موضوع ( هریس و گود ، 2004) ارائه می دهد . این مطالعات اغلب ساختارهای محوری راهنما یا مرکزی را پینهاد میکنند که شامل اعتماد ( مورگان و هانت ، 1994) ، رضایت مشتری   Garbarino) و جانسون ، 1999، الیور ، 1999) ، و اعتبار درک شده   Sirdeshmukh) و همکاران، 2002 . سوئینی و Soutar ،  (2001     وفاداری به نام تجاری میباشد  . یک رویکرد یکپارچه در حال ظهور است که این ساختارها را به مفهوم های کلی نگر ترکیب میکند  ) Garbarino و جانسون ، 1999، هریس و گود ، 2004(  تا به امروز، نوشته ها   توجه کافی را  به سوابق شناسایی اجتماعی   )هویت نام تجاری و هویت نام تجاری ) به وفاداری به نام تجاری نداشته اند  وهنوز در چارچوب های سنتی گنجانیده نشده است ....

وفاداری به نام تجاری هویت تجاری دیدگاه هویت تجاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct
 

This paper proposes a social identity perspective of customer–brand relationship and integrates brand identity and identification with value, trust and satisfaction in predicting brand loyalty. Two studies' empirical results support this path to brand loyalty framework. The results offer several theoretical implications. First, this research confirms the presence of significant direct and indirect effects of brand identity and brand identification on traditional antecedents of brand loyalty (i.e. perceived value, satisfaction, and trust). Second, the research suggests that social identification perspective of brand loyalty can integrate with other perspectives to model the consumer's psychological path to brand loyalty. Third, the research confirms the pivotal role of brand identification in brand loyalty development and stresses the mediation effect of brand identification on the effects of brand identity on the path to brand loyalty


Contents

1. Introduction

2. Model development and testing

3. Discussion

3.1. Theoretical implications

3.2. Managerial implications

3.3. Limitations and future research

Keywords: Customer–brand identification Company identity Brand identity Social identity Brand loyalty
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > دیدگاه هویت اجتماعی بر اساس وفاداری به نام تجاری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید