دانلود مقاله ترجمه شده سرمایه انسانی در کسب و کار خانوادگی: با تمرکز بر سطح فردی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002152 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2002152
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
342 Kb
حجم فایل فارسی :
49 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

سرمایه انسانی در کسب و کار خانوادگی: با تمرکز بر سطح فردی

عنوان انگليسي

Human capital in family businesses: Focusing on the individual level

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Family Business Strategy

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 26 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

این مقاله بر ساخت سرمایه انسانی در کسب و کار خانوادگی متمرکز است که سه بخش کلیدی را تشکیل میدهد . ابتدا ، درک ما از سرمایه انسانی را در مشاعل خانوادگی با تعیین جنبه های سرمایه انسانی که در بر گیرنده دانش، مهارت ها و توانایی ها و نگرش ها و انگیزه های فردی است بالا میبرد . سپس این مقاله شرایطی  بوجود میآورد  که کسب و کار خانوادگی می توانند این شرایط را  بدست آورد و طی زمان یک مسیر از تمایلات را بین سرمایه انسانی فردی و اهداف سازمانی در پیش بگیرند. این شرایط بسته به اینکه آیا محیط بیرون پویاست یا ثابت است متفاوت میباشد. در مرحله سوم، این مقاله به مواردی توجه می کند که توسط پژهشگران مدیریت استراتژیک به به منظور تمرکز بر سطح فردی به اندازه  ساختارهای سطح-سازمانی و گروهی اشتراک گذاشته شده اند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-توسعه نظریه سرمایه انسانی

3- سرمایه انسانی خانوادگی و سه بعد آن

4- سرمایه انسانی خانوادگی و هم ترازی علاقمندی

5-مباحث

6-نتیجه گیری

1-مقدمه

این موضوع در سطحی گسترده تحقق یافته که کسب و کار خانوادگی نقش مهمی را در اقتصاد جهانی ایفا می کند و برای فرایندهای کارگشای اقتصادی کلیدی هستند. اگرچه تمامی کسب و کار خانوادگی در این تعریف قرار نمی گیرند. برخی از آنها در ابتدای امر به دنبال ایجاد ارزش از طریق سودهای غیر اقتصادی نظیر دادن شغل به اعضای خانواده و حفظ پیوندهای خانوادگی هستند. این بنگاه ها که به نام بنگاه های سبک زندگی نام گذاری شده اند و  اغلب در مقابل تغییرات مقاوم هستند ، و تمایلی در بکارگیری مدیران غیر خانوادگی  ندارند و در تصمیم گیریهای استراتژیک بسیار محتاطند در نتیجه پتانسیل شان را برای رشد آتی و سود دهی کاهش می دهند.در عوض، ایجاد کسب و کار خانوادگی آنهایی هستند که اساسا به دنبال ایجاد ثروت، حمایت از فعالیت های کارآفرینی و شناخت فرصت ها با استفاده از روابط قوی و بررسی طولانی مدت با سهام داران اصلی میباشند .  این ها بنگاه هایی هستند که نقش مهمی را در کارآفرینی، نوآوری فن آوری و پیشرفت های اقتصادی ایفا می کنند. پژوهشگران کسب و کار خانوادگی همواره در تلاش برای درک کامل اینکه چرا ایجاد کسب و کار خانوادگی دارای مزایای اجرایی نسبت به دیگر کسب و کار خانوادگی و کسب و کار غیر خانوادگی است ، هستند. مطالعات متعددی، تحلیل های خود را بر گروه و سطح بنگاه متمرکز کرده اند. برای مثال در سطح گروهی یا میان افراد ، پژوهشگران این مزایا را با برشمردن سرمایه انسانی تفسیر کرده اند. کسب و کار خانوادگی به طور منحصر به فرد با یک جزء مشترک قدرتمندی مشخص می شوند که از روابط اجتماعی نظیر قوانین، انتظارات و هنجارهای اجتماعی در میان افراد مشتق شده اند. سرمایه اجتماعی منبعی با ارزش است زیرا هزینه های معاملات را حل کرده، مشکلات مشارکتی را بهبود بخشیده در حالی که به جریان اطلاعاتی در میان افراد کمک می کند. در سطح بنگاهی، برتری رقابتی در کسب و کار خانوادگی از طریق ساختار خانواده تشریح میشود....

سرمایه انسانی در کسب و کار خانوادگی کسب و کار خانوادگی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

This article focuses on the construct of human capital in family businesses. It makes three key contributions. First, it furthers our understanding of human capital in family businesses by identifying the underlying dimensions of human capital, involving not only knowledge, skills and abilities but also individual attitudes and motivation. Second, the article puts forward the conditions under which family businesses can achieve and sustain over time an alignment of interests between individual human capital and organizational goals. These conditions will vary depending on whether the external environment is static or dynamic. Third, the article heeds the call, shared by strategic management scholars, to focus on the individual level as well as on the (predominant) group- and organizational-level constructs

Contents

1. Introduction

2. Development of human capital theory

2. Family human capital and its three dimensions

3. Family human capital and interest alignment

4. Discussion

5. Conclusions

Keywords: Family business Human capital Interest alignment
این برای گرایش های: کلیه گرایش ها، کاربرد دارد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > سرمایه انسانی در کسب و کار خانوادگی: با تمرکز بر سطح فردی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید