چکیده
آموزش صنعتی یا (فناوری اطلاعات) یکی از دروس اجباری برای دانش آموزان دانشکده مطالعات اسلامی است . هدف از برگزاری این دوره ، بهبود کیفیت فارغ التحصیلان با رویارویی آنها با جهان واقعی که در آن مشغول به کار هستند میباشد . پس از چند سال از اجرای آن ، دوره ها به منظور ایجاد تلنگری برای بهبود بیشتر نیاز به بررسی دارند زیرا اثبات شده که دارای اثربخشی زیادی هستند . این پژوهش با هدف تعیین اثر بخشی برنامه های فناوری اطلاعات در میان دانشجویان دانشکده مطالعات اسلامی (FIS) دانشگاه Kebangsaan مالزی (UKM) و همچنین به منظور درک اهمیت اساسی مفهوم فناوری اطلاعات انجام گردید . برای این منظور 110 پرسشنامه به دانش جویان سال سوم از بخش های مختلف در FIS توزیع گردید . گروه منتخب از دانشجویان متشکل از افرادی بود که دوره فناوری اطلاعات خود را در پایان ترم چهارم مطالعات به پایان رسانده بودند . تحقیقات توسط یک سری مصاحبات با تعدادی از سهامداران و مرجع جامعی از کاوشها در کتابخانه برای جمع آوری مواد حمایتی از مفهوم و اساس فلسفی فناوری اطلاعات پشتیبانی می شود . اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه ها از طریق بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) مورد بررسی قرار گرفت . یافته های پژوهشی نشان می دهد که اثر بسیار مثبتی در دوباره شکل گیری نگرش دانش آموزان از FIS دارا است. پیشنهادات ساخته شده توسط دانش آموزانی بود که در این نظرسنجی شرکت کردند و همچنین برای بهبود اجرایفناوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفتند . پیشنهادات قطعا در به حداقل رساندن مشکلات آتی مربوط به فناوری اطلاعات کمک می کند.
فهرست مطالب
1-مقدمه
2- بررسی متون
3- روش شناسی
4-یافته ها
1-4-اجرای سه ماههفناوری اطلاعات
2-4-تناسب چارچوب زمانی برای پیوست فناوری اطلاعات
3-4- نقش فناوری اطلاعات دبیرخانه
4-4- تناسب ماموریت انتخابی توسط دبیرخانه فناوری اطلاعات
5-4- اثربخشی جایگزینی فناوری اطلاعات
6-4- جایگزینی فناوری اطلاعات
7-4- سودمندی سیستم اطلاعاتی دانشجو برای آموزش صنعتی (SISفناوری اطلاعات)
8-4- اثربخشی روش مانیتورینگ فناوری اطلاعات
5-نتیجه گیری
1-مقدمه
فناوری اطلاعات یکی از دوره های اجباری دانشکده مطالعات اسلامی (FIS) در UKM است که به همه دانشجویان ارائه میشود . انتظار می رود که این دوره برای پرورش فارغ التحصیلانی با کیفیت باشد که این کار را با مواجه کردن آنها با یک تجربه کاری انجلم میدهند زمانی که هنوز در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند . وابستگی صنعتی روشی است که توسط دانشگاه به منظور اطمینان حاصل کردن از این که دانش آموزان با یک تجربه کاری مختصر قبل از اینکه فارغ التحصیل و وارد بازار کار رقابتی شوند انجام میشود . با آشنایی شان با صنعت ، دانش جویان درک بهتری از وضعیت کار جدای از برقراری ارتباط اولیه و ایجاد روابط با ارزش با کارفرمایان آینده خود خواهند داشت . همچنین از طریق فناوری اطلاعات ، دانش جویان با جزئیات راه اندازی سازمانی و مدیریت داخلی آن به عنوان یک دارایی ارزشمند مواجه میشوند که آنها را در یافتن محیط بهتر با کارفرمایان آینده خود یاری میرساند . این روش نشان می دهد که رابطه بین "تئوری و عمل" دارای پتانسیلی در دوباره شکل دادن دانشجویان جویان در دوره های مهارت های میان فردی و درون فردی میباشد...