دانلود مقاله ترجمه شده تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002147 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,235,000 ریال
شناسه محصول :
2002147
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
939 Kb
حجم فایل فارسی :
95 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات

عنوان انگليسي

Employee relationship management — Realizing competitive advantage through information technology?

نویسنده/ناشر/نام مجله

Human Resource Management Review

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 12 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

مدیریت ارتباط کارکنان ،روند نوظهوری  را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلا ارزشمند با کارکنان مبنی بر فناوری اطلاعات تشکیل میدهد.اگرچه این روند تازه تاسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت ارتباطی کارکنان ،دانش و توافقات کمی در این رابطه موجود میباشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و مضمونات این تحقیق را روشن و بیان سازد.اجزای تشکیل دهنده ی فرایندی و استراتژیکی فناوری در مدیریت ارتباط کارکنان ، مشتق شده و بر اساس  نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.به عنوان نتیجه،یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه میگردد.بر اساس طرح مذکور،مفاهیم عمده برای جزییات مفهومی بیشتر ،اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت ارتباطی کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای  تحقیقات آتی بدست آمده است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-طرح کلی

1-2- شکلگیری

2-1-1-شکلگیری CRM

2-1-2-شکلگیری ERM

2-2-اجزاء

1-2-2-استراتژی

2-2-2- فرایندها

3-2-2-سیستم های اطلاعاتی

3-2- خلاصه

3- مفاهیم

1-3- جزئیات

2-3-اساس

3-3- ارزیابی

4- نتیجه گیری


1-مقدمه

برای برهه ای از زمان ، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن  ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM  با استفاده گسترده ای از مدیریت ارتباط کارکنان یا  CRM بوجود آمده و هدفش  در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه ی پرسنل میباشد.در نتیجه  یک مفهوم  کلی از ، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فن آوری کارآمدی در  مدیریت اینکه  شرکت ها چگونه با  کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند , برداشت میکند.مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت ، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه میدهد. ارزش های عمده  ای که به کارکنان وعده داده شد  ، داشتن بیشترین رضایتمندی از نیازهای فردی شان بود ، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده ی کارکنان، ارزشهای  وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است. علاوه بر این، بنظر میرسد سازمان هایی وجود دارند که بتازگی برخی از ابعاد ERM را پذیرفته اند. اگرچه، موضوعی نوپا و در حال رشد است، ولی دانش و توافقاتی در مورد ERM  موجود است. این فرایند هنوز فاقد مفهومی کلی است و مفهوم های موجود یا بسیار مبهم یا برداشتهای چندگانه ای را سبب میشوند ،مثلا ERM به عنوان یک استراتژی مشخص، به عنوان شیوه های HR، و یا به عنوان سیستم های مشخص اطلاعاتی HR. علاوه بر این، اصطلاحات قابل مقایسه ای مانند "مدیریت توانایی ارتباط"، "مدیریت ارتباط سرمایه انسانی" و یا " مدیریت ارتباط انتخابی" وجود دارد، هر چند مشخص نیست که آیا این واژهها  بر مفهوم یکسانی دلالت دارند یا نه. این تنش کنونی میان وعده ها و ابهامات ERM بطور آشکاری  وضعیت نامطلوبی  هم درجهت  تحقیق و هم راهکار ایجاد میکند.....

مدیریت ارتباط با کارمندان مدیریت ار تباط کارکنان مدیریت منابع انسانی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Employee relationship management (ERM) constitutes an emerging trend of managing human resources by building and maintaining individualized and mutually valuable relationships with employees based on information technology. However, given the early and still emerging state, there is little knowledge and agreement regarding ERM. Hence, the current paper attempts to clarify the concept and derive research implications. The formation and the strategic, processual and technological components of ERM are derived and discussed based on the Customer Relationship Management (CRM) concept that preceded it. As a result, a first general outline of an interesting and ambitious concept is presented. Based on the outline, major implications for further conceptual elaboration, theoretical foundation and empirical evaluation of ERM are derived to propose directions for future research

Contents

1. Introduction

2. Outline

2.1. Formation

2.1.1. CRM formation

2.1.2. ERM formation

2.2. Components

2.2.1. Strategy

2.2.2. Processes

2.2.3. Information systems

2.3. Synopsis

3. Implications

3.1. Elaboration

3.2. Foundation

3.3. Evaluation

4. Conclusions

 
Keywords: Employee relationship management Talent relationship management Electronic human resource managem
این برای گرایش های: مدیریت دولتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تحقق بخشی برتری رقابتی مدیریت ارتباط با کارمندان با استفاده از فن آوری اطلاعات
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید