دانلود مقاله ترجمه شده رقابت در خدمات پس از فروش در یک زنجیره ی تولید: آیا عدم قطعیت بر روی تعارض میان بیشینه سازی سود و رضایت مشتری تاثیر می گذارد؟


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002137 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2002137
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
507 Kb
حجم فایل فارسی :
916 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

رقابت در خدمات پس از فروش در یک زنجیره ی تولید: آیا عدم قطعیت بر روی تعارض میان بیشینه سازی سود و رضایت مشتری تاثیر می گذارد؟

عنوان انگليسي

After-sales service competition in a supply chain: Does uncertainty affect the conflict between pro

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Production Economics

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 13 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 48 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

خدمات پس از فروش یک ابزار استراتژیک کلیدی در بازار پایدار محصول مصرف کننده است. این خدمات به سازنده و خرده فروش این امکان را می دهد که فروش و سود بیشتری داشته باشد. اگرچه به خوبی واضح نیست که چگونه عدم قطعیت نیازهای مشتری برای خدمات پس از فروش بر روی تصمیم گیری در مورد آن تاثیر می گذارد. به عنوان توسعه ی کار  Kurataو Nam در سال 2010، در این مقاله ما تاثیر عدم قطعیت را بر روی تصمیم در مورد خدمات پس از فروش، با مقایسه ی چندین ساختار اطلاعاتی در یک زنجیره ی تولید دو مرحله ای مورد بررسی قرار می دهیم. مدل ارائه شده در این مقاله نشان می دهد که عدم قطعیت ممکن است بطور موقت ناهمخوانی بین سطح خدمات بهینه ی مشتری و تصمیمات قطعی در مورد خدمات بر اساس بیشینه سازی سود را کاهش دهد (در اینجا با عنوان عملکرد بهتر اتفاقی یاد می شود). هر چند در نهایت عدم قطعیت هرگز عملکرد زنجیره ی تولید را بهبود نمی دهد. ما احتمال هایی را تعیین می کنیم که چنین عملکرد بهتر اتفاقی ای می تواند تصمیم گیری های قطعی اشتباه در مورد خدمات پس از فروش را به دلیل نفهمیدن عدم قطعیت، گمراه کند. علاوه بر این، تحلیل ما نشان می دهد که تلاش برای فراهم کردن خدمات بهینه شانس عملکرد بهتر اتفاقی را افزایش می دهد. بر اساس نتایج تحلیلی، چند دیدگاه عملی برای تجارت هم ارائه می دهیم.

1-مقدمه

خدمات پس از فروش یک ابزار استراتژیک در بازار پایدار محصول مصرف کننده است که برای کسب فروش، درامد و سود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیق در مورد خدمات پس از فروش نگهداری و تعویض، خدمات تعمیر، منبع با بخش های پراکنده، گارانتی ها، ضمانت خدمات، ارتباطات مشتری و رقابت میان محصولات تولید شده و جدید در میان سایر موارد را پوشش می دهد. مساله ی مهم دیگر در مدیریت زنجیره ی تولید توانایی تحمل عدم قطعیت در محیط های تجاری است. عدم قطعیت مدیریت زنجیره ی تولید را دشوار می کند و مدیریت کردن آن از یکی از مهم ترین چالش ها در زنجیره ی تولید است...

خدمات پس از فروش عدم قطعیت مدیریت زنجیره ی تولید تئوری بازی تعامل عملیات–بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

After-sales services are a key strategic tool in the durable consumer product market. They allow a manufacturer and a retailer to capture more sales and profit. Less obvious, however, is how the uncertainty of the customer's needs for after-sales services influences after-sales service decisions. As an extension of Kurata and Nam's 2010 (International Journal of Production Economics 127 (1), 136–146) work, in this paper we explore the effect of uncertainty on after-sales service decisions by comparing several information structures in a two-stage supply chain. The model presented in this paper demonstrates that uncertainty may temporally alleviate the discrepancy between customers’ optimal service level and a firm's service decisions based on maximizing profits (referred to here as accidental outperformance). However, ultimately, uncertainty will never improve supply chain performance. We determine probabilities that such accidental outperformance may mislead the firm into making erroneous after-sales service decisions due to misunderstandings regarding uncertainty. In addition, our analysis shows that a firm's effort to provide efficient service operations will increase the chance of accidental outperformance. Based on the analytical results, we also provide several practical insights for business

Keywords: After-sales service Uncertainty Supply chain management Game theory
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > رقابت در خدمات پس از فروش در یک زنجیره ی تولید: آیا عدم قطعیت بر روی تعارض میان بیشینه سازی سود و رضایت مشتری تاثیر می گذارد؟
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید