دانلود مقاله ترجمه شده فنون و روش هایی برای بهبود شبکه های ارتباطی در اداره ی عمومی مدرن


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002114 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
695,000 ریال
شناسه محصول :
2002114
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
193 Kb
حجم فایل فارسی :
27 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

فنون و روش هایی برای بهبود شبکه های ارتباطی در اداره ی عمومی مدرن

عنوان انگليسي

Techniques and Methods to Improve the Communication Channels in Modern Public Administration

نویسنده/ناشر/نام مجله

Procedia - Social and Behavioral Sciences

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

روش های خاص و توانایی های بهبود یافته ی ارتباط عمومی، زمانی اهمیت بیشتری می یابند که نیاز است هدفی را برآورده سازید یا برای انجامش ماموریت دارید. هم چنین، هدف زمانی مهمتر می شود که درباره ی علاقه ی شهروندان در زمینه ی تعامل آنها با نهادهای عمومی به عنوان بخشی از نظام اداری عمومی صحبت کنیم. در مورد پیشنهاد دیدگاه جدیدی درباره ی ابزارهای ارتباطی که در اداره ی عمومی به کار رفته اند، مقاله ی ما به دنبال آن است تا جایگزینی برای اصول خدمت رسانی عمومی باشد. هدف این مقاله این نیست که فقط فنون و مکانیسم هایی را تحلیل کند که در فرایند اداره ی عمومی ارتباط از آنها استفاده می شود، بلکه به دنبال این است تا روش های جدیدی را عرضه دهد تا رابطه ی بین اداره ی عمومی و شهروندان بهبود یابد. در این بخش، عنصر اصلی این است که هیچ ارتباط بیرونی موثری وجود ندارد اگر مکانیسم درونی موثری نباشد. در نتیجه، در این مورد، اولین گام، توسعه ی این حوزه می باشد. یک اصلی اساسی ارتباط، این است که افراد همیشه قاطع نیستند. ماهیت انسانی ما، این است که چیزهایی که می شنویم و می بینیم باور کنیم، و درباره ی نهادهای عمومی از طریق سطوح رهیافت هایشان نسبت به شفافیت، قضاوت نماییم.

: اصول رفتاری خدمت رسانی عمومی فرهنگ نهادهای عمومی برنامه ی ارتباطی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The improved abilities and special methods of public communication become more and more important when you are on a mission or a need to fulfill a goal. Also, the goal is much more crucial when we speak about the citizens’ interest in the sense of their interaction with public institutions as part of the public administration system. In offering a new perspective on the communication tools used in public administration, our paper intends to be an alternative to the current public servant code of conduct. This article aims not only to analyze the techniques and the mechanism, used in the public administration process of communication, but, also, to promote new methods in order to improve the relationship between the public administration and the citizens. In this sector, the key element is that there can be no effective external communication if there is not an effective internal communication. Consequently, in this case, the first step would be to develop this area. A basic principle, of communication, is that people are not always emphatics. Our human nature is to believe in what we can hear and see, and to judge the public institutions through the levels of their approaches to transparency

Keywords: The public servant code of conduct public institutions’ culture The Communicational Plan
این برای گرایش های: مدیریت دولتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > فنون و روش هایی برای بهبود شبکه های ارتباطی در اداره ی عمومی مدرن
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید