دانلود مقاله ترجمه شده تطبیق بازاریابی با علوم سیاسی: نظریه های بازاریابی سیاسی


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2002111 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2002111
سال انتشار:
1997
حجم فایل انگلیسی :
952 Kb
حجم فایل فارسی :
114 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تطبیق بازاریابی با علوم سیاسی: نظریه های بازاریابی سیاسی

عنوان انگليسي

Reconciling Marketing with Political Science: Theories of Political Marketing

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 14 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله دو هدف بزرگ دارد: گسترش نظریه ی بازاریابی سیاسی و سپس نشان دادن این نکته که چطور می توان از این مفاهیم در تحلیل کمپین های انتخاباتی استفاده کرد. انتخابات تنها مظهر بازاریابی در علوم سیاسی نیست بلکه واضح ترین نشانه می باشد و نکته ای است که اثر اخیر به آن پرداخته است و نقش برجسته ی بازاریابی سیاسی در دموکراسی پارلمانی همانند بریتانیا را بررسی می کند. در حالیکه بیشتر این مطالب بر کار حرفه ای های کمپین تمرکز دارد، توضیحات نظری تر تقاطع بین بازاریابی و علوم سیاسی در مجله های مدیریتی بررسی می شود. این مقاله به بررسی این رابطه از دیدگاه علوم سیاسی می پردازد.

نظریه ی بازاریابی سیاسی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

This paper has two broad aims: to trace the theoretical development of political marketing and then demonstrate how these concepts can be used in the analysis of election campaigns. Electioneering is not the sole manifestation of marketing in politics but it is the most obvious, a point underlined by recent work addressing the prominent role now played by political marketing in a parliamentary democracy like Britain. Whilst much of this material understandably concentrates on the once neglected work of campaign practitioners, the more theoretical explorations of the intersection between marketing and politics have tended to appear in management journals. This paper intends to explore the relationship from a political science perspective

Keywords: Political Marketing
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > تطبیق بازاریابی با علوم سیاسی: نظریه های بازاریابی سیاسی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید