دانلود مقاله ترجمه شده پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001577 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2001577
سال انتشار:
2006
حجم فایل انگلیسی :
563 Kb
حجم فایل فارسی :
799 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Word+Pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو

عنوان انگليسي

A Cross-Layer Multihop Data Delivery Protocol With Fairness Guarantees for Vehicular Networks

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چكيده

در اين مقاله، پروتكل ارتباطات يك لايه متقاطع جديد براي دسترسي به اينترنت وسيله نقليه در طول بزرگراه‌ها، معرفي شده است. هدف از اين پروتكل دسترسي به اينترنت وسيله نقليه كنترل شده (CVIA)، افزايش بازده پيوسته در هنگام دستيابي به مطلوبيت در بكارگيري طول باند مابين بخش‌هاي جاده، است. براي رسيدن به اين هدف، پروتكل CVIA، رقابت در بسته‌هاي بازسازي در طول مسافت‌ها را حذف مي‌كند. CVIA، خوشه‌هاي وسيله نقليه تك پرشي را ايجاد مي‌كند و مشكل گره مخفي را با تقسيم جاده به بخش‌ها و كنترل زمان فعال هر بخش، سبك مي‌كند (تخفيف مي‌دهد). با بكارگيري مدل تخمين بازده تحليلي، پارامترهاي اين پروتكل براي ارائه مطلوبيت در ميان بخش‌هاي جاده، خوب وفق يافته‌اند. نتايج شبيه‌سازي، تأييد مي‌كند كه اين پروتكل CVIA پيشنهادي در مقايسه با پروتكل‌هاي IEEE 802.11، بازده بالاتر و مطلوبيت بهتري را در تحويل اطلاعات چندپرشي در شبكه‌هاي مربوط به وسيله نقليه دارد.

1-مقدمه

همانطور كه دستگاه‌هاي بي‌سيم موبايل به بخشي ضروري در زندگي ما بدل شده‌اند، اتصال «هر زمان، هر جا» رشد مهمي را كسب كرده است. از آنجايي‌كه يك كاربرد متوسط هر روزه ساعات زيادي را در ترافيك سپري مي‌كند، دسترسي به اينترنت از وسايل نقليه، تقاضاي زيادي دارد. پروتكل‌ها و نمونه‌هاي اوليه براي حمايت دسترسي به اينترنت وسيله نقليه در نوشته‌جات وجود دارد، از قبيل وسيله نقليه شبكه‌اي (The Network Vehicle) [1] و وب در چرخ‌ها (Web on Wheels) [2]. به علاوه براي اين وسايل نقليه هوشمند، امكان‌پذيري اتصال به اينترنت وسيله نقليه نيز مورد تحقيق قرار گرفته است [3].

پروژه FleetNet [4]، يكپارچگي اينترنت و شبكه‌هاي مربوط به وسيله نقليه را مورد تحقيق قرار مي‌دهد. اين يكپارچگي نيازمند حمايت تحرك، ارتباطات مؤثر، بازيابي سرويس‌ها و حمايت كاربردهاي ارثي است. اين معماري پيشهادي شامل گذرگاه‌‌هاي اينترنت ثابت (IGWها) در طول جاده با دو ارتباط شبكه‌هاي وسيله نقليه به اينترنت است [5]. اتصال وسايل نقليه با IGWهاي دور از طريق پرش‌هاي چندگانه است. دو رويكرد براي حل مسئله بازيابي سرويس در [7] و [8]، پيشنهاد شده‌اند. به‌هرحال، در اين پروپوزال‌ها، هيچ راه‌حل مخصوصي براي حركت اطلاعات بر روي پرش(hop)هاي چندگانه وجود ندارد.

بازده پيوسته، يكي از پارامترهاي كليدي براي بكارگيري سيستم‌هاي دسترسي به اينترنت وسيله نقليه‌اي در زيربنا مربوط به جاده است. اگرچه سيستم‌هاي ارتباط محدوده كوتاه اختصاصي (DSRC) از پروتكل IEE 802.11 به عنوان لايه كنترل دسترسي متوسط (MAC)شان استفاده مي‌كنند، چندپرشي با پروتكل IEE 802.11 متحمل مسائل‌هاي زيادي شده، منجر به بازده پايين و كمبود ناشي از آغاز بسته‌ها از وسيله‌ي نقليه دور گذرگاه‌‌ها مي‌شود...

شبكه‌هاي كامپيوتري اينترنت پروتكل‌ها وسيله نقليه جاده‌اي LAN (شبكه محلي) بي‌سيم :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstarct

In this paper, a new cross-layer communication protocol for vehicular Internet access along highways is introduced. The objective of the new Controlled Vehicular Internet Access (CVIA) protocol is to increase the end-to-end throughput while achieving fairness in bandwidth usage between road segments. To achieve this goal, the CVIA protocol eliminates contention in relaying packets over long distances. CVIA creates single-hop vehicle clusters andmitigates the hidden node problem by dividing the road into segments and controlling the active time of each segment. Using an analytical throughput estimation model, the protocol parameters are fine-tuned to provide fairness among road segments. Simulation results confirm that the proposed CVIA protocol provides higher throughput and better fairness in multihop data delivery in vehicular networks when compared with purely IEEE 802.11-based protocols

Keywords: Computer networks internet protocols road vehicle wireless LAN
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > پروتكل تحويل اطلاعات چندپرشي (Multihop) يك لايه متقاطع با ضمانت‌هاي مناسب جهت شبكه‌هاي مربوط به خودرو
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید