دانلود مقاله ترجمه شده كيفيت‌سنجي خدمات الكترونيكي : گسترش مقياس و تاييد اوليه


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001450 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
880,000 ریال
شناسه محصول :
2001450
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
287 Kb
حجم فایل فارسی :
437 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

كيفيت‌سنجي خدمات الكترونيكي : گسترش مقياس و تاييد اوليه

عنوان انگليسي

MEASURING THE QUALITY OF E-SERVICE: SCALE DEVELOPMENT AND INITIAL VALIDATION

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Electronic Commerce Research

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 16 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 27 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چكيده

اين مقاله دو هدف اصلي را دنبال مي‌كند: (i) تعريف يك مقياس براي كيفيت‌سنجي خدمات الكترونيكي، و (ii) بررسي اثرات ابعاد كيفي خدمات الكترونيكي بر ميزان وفاداري مشتريان. با استفاده از تحليل فاكتور اكتشافي و مدل‌سازي معادله‌ي ساختاري، مي‌توان كيفيت خدمات الكترونيكي را از شش بعد مورد سنجش قرار داد: كيفيت اطلاعات، قابليت استفاده از وب‌سايت، قابل اعتماد‌بودن، ميزان پاسخ‌دهي، اطمينان و قابليت شخصي‌سازي. علاوه براين، در اين پژوهش، تاثير بعد كيفي خدمات الكترونيكي بر ميزان وفاداري به انواع مختلفِ خدمات، مورد بررسي قرار گرفته است. نتايج تحليل ساختاري نشانگر آن است كه اطمينان، موثرترين عامل در تغيير "حدتغييرات مجاز قيمت" بوده، در حالي‌كه قابل اعتماد‌بودن، موثرترين عامل در تغيير "ميزان وفاداري به سليقه" به‌شمار مي‌آيد. ميزان پاسخ‌دهي، تنها موردي است كه داراي تاثير به‌شدت منفي بر "رفتار شكايت‌گونه" مي‌باشد. خرده‌فروشانِ برخط براي مصون‌ساختن ميزان وفاداري خريداران برخط درمقابل تغيير رفتار و حساسيت به قيمت، از استراتژي‌هاي ماهرانه‌اي استفاده مي‌كنند. در رابطه با پژوهش‌هاي آتي، محدوديت‌ها و راهكارهايي پيشنهاد شده‌است.

1-مقدمه

با رشد سريع نسبت كسب‌وكار به مشتري (B2C) در تجارت الكترونيك، خرده‌فروشان الكترونيكي متوجه‌شدند كه بدون توجه به نوع كسب‌وكار و محصولاتشان، بايستي خدمات الكترونيكي بسيار باكيفيتي را به‌صورت اينترنتي ارائه كنند، كه در اين مقاله كيفيت خدمات الكترونيكي ناميده مي‌شود. ارائه‌ي خدمات با بالاترين كيفيت به‌عنوان يك خط‌مشي اساسي در كسب‌وكار موفق به‌حساب مي‌آيد..

كيفيت‌سنجي خدمات الكترونيكي وفاداري مشتريان :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The primary objective of this article is twofold: (i) constructing a scale for measuring e-service quality, and (ii) examining the effects of the dimensions of e-service quality on the various types of customer loyalty. By conducting exploratory factor analysis and structural equation modeling, we found that e-service quality is measured on six dimensions: information quality, website usability, reliability, responsiveness, assurance and personalization. Furthermore, the study identifies the influence of the individual dimension of e-service quality on the different types of service loyalty. Structural analysis reveals that assurance is the most important factor affecting „price tolerance‟, while reliability is the factor with the greatest influence on „preference loyalty‟. The dimension of responsiveness is the only one having significant negative impact on „complaining behavior‟. Online retailers are provided with tactical strategies on how to immunize online shoppers‟ loyalty against switching behavior and price sensitivity. Limitations and directions for future research are offered

Keywords: service quality loyalty online shopping SERVQUAL structural analysis
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید