دانلود مقاله ترجمه شده سیر ردیابی و کنترل غیر خطی عملکرد کامل کشتی با اختلال


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2001088 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
615,000 ریال
شناسه محصول :
2001088
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
198 Kb
حجم فایل فارسی :
267 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

سیر ردیابی و کنترل غیر خطی عملکرد کامل کشتی با اختلال

عنوان انگليسي

Trajectory Tracking Control of Nonlinear Full Actuated Ship with Disturbances

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Conference of Soft Computing and Pattern Recognition (SoCPaR)

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 24 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله بر حسب تکنیک backstepping (پسگام)بناین نهاده شده و یک طرح از هر کنترل کننده ردیابی خط سیر مرجع را برای وسیله های شناور در سطح تحت تاثیر اعوجاجات محیطی متغیر در زمان نامشخص را ارائه میکند.مدلهای ریاضی از حرکت غیر خطی کشتی های سطح آب شامل کوریولیس و ماتریس متمرکز و بخش میرا کننده غیر خطی،میشود.رویتگر طرح تامین یک تخمین از اعوجاجات نامشخص میباشد.نتایج شبیه سازی یک مدل کشتی نشانگر منطقی بودن  کنترل  گشتاور و کنترل نیرو(قدرت) است وعملکرد آنها در حالت گذرا و حالت پایدار رضایتبخش هستند.این ثابت شده که قانون کنترل ردیابی خط سیر مطرح شده میتواند نتایج حلقه بسته سیستم تعقیب خط سیر  از کشتی نهایتا به حالت جهانی محدود شود و همچنین حصول هدف از ردیابی خط سیر فرم جهانی محدودیت همه سیگنالهای سیستم را تضمین میکند .خواص قانون کنترل مطرح شده تایید میگردد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بیان مساله

3-طراحی کنترل کننده

4-شبیه سازی

5-نتیجه گیری


1-مقدمه

در حال حاظر کنترل سطح شناورها، یک مشکل برای تاسیسات دریائی است، که برای سالها  به طور ویژه ای مورد توجه مهندسان کنترل(جمعیت کنترل کننده)بوده است. این امر برای امنیت در هدایت، ذخیره انرژی و کاهش تلفات جهت مسیر یابی کشتی،ضروریست.اتو پایلوت برای هدایت تجهیزات کشتی یک واژه معمولی است که نمیتواند هدایت کامل آن را براورده کند، زیرا بایاسها به طور مستقیم کنترل نمیشوند.با توسعه علم و تکنولوژی و بویژه ظهور DGPSحل مشکلات دنبال کردن خط سیر کشتی،با دقت بالا ممکن شده است.همچنین با INTERTIAی بزرگ حرکت دینامیکی کشتی مشخص میشود تاخیر زیاد ، قدرت غیر خطی کشتی در طول هدایت، عوامل محیطی نظیر باد و امواج  و اعوجاج، هدایت و کنترل حرکت کشتی را مشکل تر میکند. بنا بر این تحقیق در خصوص مشکلات کنترل خط سیر کشتی از نظر تئوری و عملی توجه زیادی را به خود جلب کرده است... 

سیر ردیابی و کنترل غیر خطی تکنیک backstepping :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstarct

Based on backstepping technique, this paper presents a design of any reference trajectory tracking controller for marine surface vessels under unknown timevariant environmental disturbances. The mathematical model of nonlinear surface ship movement includes Coriolis and centripetal matrix and nonlinear damp term. The observer is constructed for providing an estimation of unknown disturbances. It is proved that the designed ship trajectory tracking control law can make the resulting closed loop trajectory tracking system of ship be the globally uniformly ultimately bounded and achieve the object of trajectory tracking, while guarantee the global uniform boundedness of all signals of system. The simulation results on a model ship show that the control force and control torque are reasonable, and the transient state and steady-state performances are satisfactory. The effectiveness of the designed control law is verified


Contents

1. INTRODUCTION

2. PROBLEM STATEMENTS

3. CONTROLLER DESIGN 

4. SIMULATION

5. CONCLUSION

Keywords: ship trajectory tracking control disturbance observer backsteping nonlinear
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > سیر ردیابی و کنترل غیر خطی عملکرد کامل کشتی با اختلال
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید