دانلود مقاله ترجمه شده هماهنگی استراتژی های بازاریابی در سراسر زنجیره عرضه به منظور ارتقاءعملکرد


چطور این مقاله مهندسی صنايع را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000984 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی صنايع در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
815,000 ریال
شناسه محصول :
2000984
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
440 Kb
حجم فایل فارسی :
153 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

هماهنگی استراتژی های بازاریابی در سراسر زنجیره عرضه به منظور ارتقاءعملکرد

عنوان انگليسي

Aligning marketing strategies throughout the supply chain to enhance performance

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع شامل 11 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

مدل هماهنگی استراتژی بازاریابی که شامل تنظیم استراتژی بازاریابی، عملکرد زنجیره تامین و ساختار عملکرد سازمانی می شود ، ارائه و ارزیابی شده است. داده ها با استفاده از ایمیل، یعنی یک روش مبتنی بر اینترنت، از یک نمونه متشکل از  117 مدیر با علم به فعالیت های زنجیره تامین سازمانی این مدیران، جمع آوری شد که با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد بررسی قرار گرفت. اطلاعات جمع آوری شده منعکس کننده درک  مدیران از میزان هماهنگی شرکت شان با استراتژی های بازاریابی با شرکای زنجیره است. یافته ها نشان می دهد که هماهنگی استراتژی های بازاریابی توسط شرکا در سراسر زنجیره تامین رابطه مثبتی با عملکرد زنجیره تامین داشته و عملکرد زنجیره تامین رابطه مثبتی با عملکرد سازمانی دارد . از آنجا که این مطاله، مطالعه ای مقدماتی مبتنی بر نمونه ای نسبتا کوچک و متنوع است، یافته های این مطالعه، مقدماتی(یعنی نیاز به بررسی بیشتری است) در نظر گرفته میشود . بر اساس این نتایج ، مدیرانی که در تلاش برای بهبود عملکرد سازمان خود هستند باید با شرکای زنجیره تامین بمنظور هماهنگی استراتژی های بازاریابی در سراسر زنجیره عرضه همکاری کنند. این مطالعه یکی از اولین مطالعات تجربی بمنظور ارزیابی روابط میان هماهنگی استراتژی بازاریابی ، عملکرد زنجیره تامین و ساختار عملکرد سازمانی است.

مقدمه

زنجیره های تامین ، زنجیره های با ارزشی هستند که از عرضه کننده کالا تا مشتری نهایی گسترش دارند. مدیریت زنجیره تامین نیاز به یکپارچه سازی و هماهنگی فرآیندهای کسب و کار در سراسر زنجیره تامین به منظور رضایت بخشی و پاسخ به تغییر در خواسته های مشتریان نهایی دارد ( لامبرت و کوپر، 2000؛ Vokurka و Lummus ، (2000فرآیندهای کسب و کار که لزوما باید یکپارچه و هماهنگ باشند شامل : خرید ، تولید، بازاریابی ، تدارکات، و فرآیندهای اطلاعاتی هستند  . همانطور که جارات و ( 2001) Fayed اظهار می دارند ، " توسعه سیستم های یکپارچه باعث حرکت رقابت به یک مرحله جدید ، با سیستم های رقابتی در برابر سیستم هایی بمنظور ایجاد بهره وری و ارزش مشتری در هر نقطه در سیستم می شود...

عملکرد زنجیره تامین استراتژی بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

A marketing strategy alignment model that incorporates marketing strategy alignment, supply chain performance, and organizational performance constructs is proposed and assessed. Data collected using an e-mail, Internet-based methodology from a sample of 117 managers with knowledge of their organizations supply chain activities are analyzed using a structural equation methodology. The data collected reflect the perceptions of the managers concerning the extent to which their firms have aligned marketing strategies with supply chain partners. Findings indicate that alignment of the marketing strategies by the partners throughout the supply chain is positively associated with supply chain performance and that supply chain performance is positively associated with organizational performance. Because this is an early study based on a relatively small, diverse sample, the findings of the study are considered preliminary. Based on the results, managers seeking to improve the performance of their organizations should work with supply chain partners to align marketing strategies throughout entire the supply chain. This is one of the first empirical studies to assess the relationships among marketing strategy alignment, supply chain performance, and organizational performance constructs

Keywords: supply chain performance marketing strategy
این برای گرایش های: تولید صنعتی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: کلیه گرایش ها، می تواند کاربرد داشته باشد. همچنین این در گرایش های: فناوری اطلاعات، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی صنايع با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > هماهنگی استراتژی های بازاریابی در سراسر زنجیره عرضه به منظور ارتقاءعملکرد
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید