چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000981 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
147 Kb
حجم فایل فارسی :
59 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
مدیریت کیفیت از طریق مدیریت دانش
عنوان انگليسي
Managing for quality through knowledge management
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 12 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
امروزه علاقه فزاینده ای به مدیریت دانش (KM) در تجارت و محیط های اموزشی ایجاد شده است. افزایش تعداد کتاب ها، مقالات و تحقیقات انجام شده نشان میدهد که کاربران و دانشگاهیان تلاش میکنند نظریه ها و مفاهیمی را که توسط همکارانشان در مورد KM مطرح شده است ارزیابی کنند تا حمایت بیشتری از برنامه های KM به عمل آورند. از زمانی که اهمیت و تاثیر کیفیت KM درک شده است، تجارت های بیشتری فعالیت های KM را بکار گرفته اند. استفاده از کیفیت به عنوان یک راهبرد، بر بهبود پیوسته ی فرایندهای تولید تمرکز میکند تا اعتماد به یک محصول یا خدمات رسانی و نیز رضایت مشتری را افزایش دهد. برخلاف راهبردهای سنتی هزینه که مهارت زدایی کارکنان را تشویق میکند، راهبرد کیفیت بستگی به هوش مدیر سازمان در رقابتی کردن محصولات یا خدمات خود دارد. به خصوص، در چنین سازمآنهایی از کارکنان خواسته نمیشود که فقط یک کار دستی را انجام دهند. در واقع، از آنها خواسته میشود کارهای دانشی انجام دهند و در چنین موردی، مسئولیت ها بسط یافته و برنامه ریزی، بکارگیری، عمل کردن و چک کردن را نیز در بر میگیرد.
مقدمه
از انجاکه اهمیت KM درک شده است، شرکتها KM را به عنوان یک عامل اساسی برای موفقیت در جامعه ی پویا و رقابتی فعلی در نظر میگیرند. علاوه بر ادبیات فزاینده در مورد این موضوع، سازمآنها در حال ایجاد موقعیت های مدیریتی هستند، مانند مدیران دانش، و تشکیل تیم های دانشی. اما همانطور که قبلا نیز گفته شد، سنجش ارزش KM کار دشواری است و امر سبب شده است مدیران KM را بدون سنجش ان مدیریت کنند. هدف این پژوهش این است که چارچوبی را برای سنجشKM فراهم کند و از نتایج بدست آمده برای بهبود کارایی یک سازمان در مقابل سازمانهای رقیب استفاده کند…
مدیریت کیفیت مدیریت دانش
:کلمات کلیدی
Abstract
Knowledge management (KM) is of growing interest in today’ s business and academic community. The increase in the number of books, articles and papers written reflects practitioners and academics alike trying to improve theories and concepts put forward by their peers in order to support KM programmes better. As the importance and effects on quality of KM are realized, more and more businesses are implementing KM activities
Using quality as a strategy focuses on continually improving manufacturing processes to increase a product or service’ s reliability and customer satisfaction. In contrast to, say, traditional cost strategies that can encourage de-skilling amongst staff , a quality strategy depends on the intellectual capital of organizations to keep its product or services competitive. More specifically, employees in such organizations are required to do more than just `manual one task’ jobs. They are required to do knowledge work, where responsibilities expand to include planning, implementation, acting and checking
Keywords:
Managing for quality knowledge management
سایر منابع مهندسی کامپیوتر و IT-فناوری اطلاعات در زمینه مدیریت دانش