دانلود مقاله ترجمه شده مدل ظرفیت برای باندهای متقاطع


چطور این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000963 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی عمران و نقشه برداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2000963
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
180 Kb
حجم فایل فارسی :
3 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدل ظرفیت برای باندهای متقاطع

عنوان انگليسي

Capacity Model for two Intersecting Runways

نویسنده/ناشر/نام مجله

Proceedings of the 30th Chinese Control Conference

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران و نقشه برداری شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 22 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

بررسی دقیق ظرفیت سیستم باند در یک فرودگاه برای مدیریت جریان ترافیک امری ضروریست، همچنین برای محتوای برنامه ریزی فرودگاه لازم است. برای بهبود منطق محاسباتی ظرفیت عزیمت باندهای متقاطع، یک مدل جدید ظرفیت بر اساس MACAD (مدل ظرفیت و تاخیر فرودگاه MANTEA) و مدل ظرفیت باند LMI ایجاد شد. در این مدل، تاثیر عزیمت های در  وقفه میان-ورود قبلی در محاسبه احتمال عزیمت های الحاقی در وقفه میان-ورود فعلی در نظر گرفته شد. آزمایش بر روی نماینده داده های فرودگاه های تجاری آمریکا نشان می دهد که تفاوت ظرفیت "عزیمت الحاق شده آزادانه" منتج از این مدل و مدل MACAD می تواند تا 3 هواپیما در ساعت برسد. مدل MACAD به دلیل در نظر نگرفتن این اثر عزیمت های "آزاد" زیادی را بین ورودها الحاق کرده است.

1-مقدمه

از موارد مورد توجه کنترل ترافیک هوایی (ATC) حجم ترافیکی هوایی و تاخیرات هواپیما افزایش یافته است. بر اساس، انتظار می رود ترافیک هوایی جهانی به سطوح غیرمنتظره ای بیشتر از دهه های قبلی رسد: پیش بینی می شود 1.7 تریلیون عایدی مسافر-مایل در سال 1996 به 4.5 تریلیون در سال 2016 برسد. تقاضای موجود در سیستم ترافیک هوایی به صورت رایج از ظرفیت فرودگاه های متجاوز شده و منجر به زمینه ترافیک هوایی اعمالی و تاخیرات هواپیماها گردیده است. تنها در آمریکا، پیش بینی شده است...

ظرفیت باند کنترل ترافیک هوایی فرودگاه پروازگاه :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

 Abstract

The accurate capacity evaluation of the runway system at an airport is prerequisite to air traffic flow management and also essential content of airport planning. In order to improve the logic for calculating departure capacity of the intersecting runways, a new capacity model for two intersecting runways is established based on MACAD (MANTEA Airfield Capacity and Delays model) and LMI runway capacity model. In this model, the effect of departures in previous inter-arrival gaps is considered in calculating the probability of inserting departures in current inter-arrival gap. The experiment on representative data of US commercial airports shows that the difference of “freely inserted departure” capacity derived from this model and MACAD model can reach as much as more than 3 aircraft per hour. The MACAD model has inserted too many “free” departures between arrivals because of not considering this effect

Keywords: Air traffic control Airport Capacity Runway Aerodrome
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید