دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت انرژی ادغام شده ی وسایل الکتریکی برقی در شبکه ی برق تجدیدپذیر


چطور این مقاله مهندسی برق را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000881 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی برق در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
985,000 ریال
شناسه محصول :
2000881
سال انتشار:
2014
حجم فایل انگلیسی :
1 Mb
حجم فایل فارسی :
1 مگا بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

مدیریت انرژی ادغام شده ی وسایل الکتریکی برقی در شبکه ی برق تجدیدپذیر

عنوان انگليسي

Integrated Energy Management of Plug-in Electric Vehicles in Power Grid With Renewables

نویسنده/ناشر/نام مجله

IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 34 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله یک روش کنترلی ادغام شده را برای عملیات V2G در شبکه ی توزیع با منابع انرژی تجدید پذیر ارائه می دهد. یک چارچوب سلسله مراتبی برای سیستم های V2G پیشنهاد شده و مدلهای ریاضی برای شارژ هوشمند و عملیات V2G به همراه محدودیت های شبکه های توزیع ساخته شده است. سیستم V2G برای حداقل کردن کل هزینه های عملیاتی (TOC) همزمان با تنظیم فرکانس طراحی شده است. نتایج شبیه سازی، الگوریتم کنترلی را در هماهنگی تمام وسیله ی الکتریکی (EV) توزیع شده با انرژی باد و بار روزانه بررسی می کند. برای تنظیم دینامیک V2G ، وسایل الکتریکی (EV) که در نزدیکی ژنراتورهای انرژی باد متصل شده اند می توانند به صورت محلی نوسانات باد با پاسخ سریع را جبران کنند و از این رو نوسانات برق را در اتوبوس های دارنده ی ژنراتورهای انرژی باد و EV ها از بین ببرند. هر EV برای اعمال الگوریتم های کنترلی به وسیله ی مبدلهای دوطرفه به کار گرفته می شود. یک پلتفرم تجربی در داخل مدیریت انرژی ادغام شده ی پیشنهادی قرار داده شده تا پاسخ لحظه ای ذخیره ی باتری EV شرح داده شود.

1-مقدمه

برای مقابله با بحران جهانی انرژی و آلودگی های محیطی ، ترکیب انرژی های تجدیدپذیر مانند انرژی باد و انرژی خورشیدی به درون شبکه برق موجود در حال افزایش می باشد. در ضمن ، وسایل الکتریکی (EV) ، خصوصا وسایل الکتریکی هیبریدی برقی برای حمل و نقل سبز ( حمل و نقل پاکیزه ) بسیار مورد توجه قرار گرفته اند [1]. به علت طبیعت متناوب انرژی باد ، ترکیب انرژی باد در مقیاس بزرگ بروی شبکه های برق در هر دو حالت گذرا و ماندگار با چالشهایی همراه می باشد...

تنظیم دینامیک وسایل الکتریکی (EV) مدیریت انرژی شبکه برق انرژی تجدیدپذیر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

This paper presents an integrated control scheme for vehicle-to-grid (V2G) operation in the distribution grid with renewable energy sources. A hierarchical framework is proposed for V2G applications, and the mathematical models are built for both smart charging and V2G operation with distribution grid constraints. V2G power is regulated to minimize the total operating cost (TOC) while providing frequency regulation. The simulation results verify the control algorithm in coordinating distributed electric vehicle (EV) aggregations with the varying wind power and daily load. For V2G dynamic regulation, EVs connected in close proximity to wind power generators can locally compensate for the wind fluctuation with fast response and, hence, smooth out the power fluctuation at the bus having wind power generators and EVs. Each individual EV is strategically assigned to implement the simulated control algorithm through a bidirectional converter. An experimental platform is incorporated into the proposed integrated energy management to demonstrate the instantaneous response of EV battery storage


Keywords: Dynamic regulation electric vehicles (EVs) energy management power grid renewable energy
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی برق > مقاله های مهندسی برق و ترجمه فارسی آنها > مدیریت انرژی ادغام شده ی وسایل الکتریکی برقی در شبکه ی برق تجدیدپذیر
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید