دانلود مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل معیاریِ استفاده ی استراتژیک از رسانه های اجتماعی در شرکت های آمریکایی موفق Fortune بر روی فیسبوک، تویتر و یوتیوپ


چطور این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000741 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم ارتباطات اجتماعی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,475,000 ریال
شناسه محصول :
2000741
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
359 Kb
حجم فایل فارسی :
74 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تجزیه و تحلیل معیاریِ استفاده ی استراتژیک از رسانه های اجتماعی در شرکت های آمریکایی موفق Fortune بر روی فیسبوک، تویتر و یوتیوپ

عنوان انگليسي

A Benchmark Analysis of the Strategic Use of Social Media for Fortune’s Most Admired U.S. Companies on Facebook, Twitter and YouTube

نویسنده/ناشر/نام مجله

Public Relations Journal

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم ارتباطات اجتماعی شامل 33 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 32 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

به وسیله ی بررسی استفاده استراتژیک از رسانه های اجتماعی، فیسبوک، توییتر و یوتیوپ در 250 شرکت موفق آمریکایی، این مطالعه، یک معیار را ایجاد کرد، که به وسیله ی آن شرکت ها، می توانند، مشارکت خود را در سه رسانه ی اجتماعی موفق برآورد کنند. نتایج نشان دادند که 91 درصد از شرکت ها، در حداقل یک پلاتفرم رسانه ی اجتماعی، مورد بهره برداری قرار گرفته اند. یوتیوپ بیشتر از تویتر و فیسبوک، توان  سازگاری و انطباق با شرکت ها را دارا بود. در کل، 30 درصد شرکت های مورد مطالعه، به یک کد رسانه ی اجتماعی در حداقل یک پلاتفرم (بستر نرم افزاری)، مشروط بودند، 58 درصد، دارای  رسانه های اجتماعی  جامعی بودند، 14 درصد شرکت ها از یک سیستم تک صدایی انسانی و 52 درصد از یک سیستم مکالمه ای (دیالوگ) استفاده می کنند. هر کدام از این عناوین، برای هر سه رسانه ی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-بررسی اجمالی تحقیقات گذشته4

1-2-استفاده ی استراتژیک از دیالوگ (گفت و گو) برای ایجاد رابطه

2-2-فیسبوک

3-2-توییتر

 4-2-یوتیوپ

3-روش کار

1-3-نمونه و رتبه بندی های معتبر

2-3-انتخاب نمونه

3-3-متغیرهای آنالیزها

4-3-تجزیه و تحلیل محتوایی

4-نتایج 

1-4-استراتژی رسانه های اجتماعی

5-بحث

6-نتیجه گیری ها

7-منابع

رسانه ی اجتماعی معیار استراتژیک روابط فیسبوک یوتیوپ تویتر :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

By exploring the strategic use of social media for 250 of Fortune’s Most Admired U.S. Companies on Facebook, Twitter, and YouTube, this study creates a benchmark by which companies can use to gauge their involvement in the three dominant social media platforms. Results found that 91% of the companies utilized at least one social media platform. YouTube was the most commonly adopted social media followed by Twitter then Facebook. Overall, 30% of companies in this study provided a social media code of conduct in at least one platform, 58% integrated their social media accounts, 14% used a human voice, and 52% used a dialogic loop. Each of the topics is explored for each of the three social media platforms and suggestions for companies are included

Contents

1 .Introduction

2. Literature Review

2.1. Strategic use of Dialogue to Build Relationships

2.2. Facebook

2.3. Twitter

2.4. YouTube

3. Method

3.1. Sample and Reputation Rankings

3.2. Sample Selection

3.3. Variables of Analysis

3.4. Content Analysis

4. Results

4.1 Social Media Strategy

5. Discussion

6. Conclusions

7. References

Keywords: Social Media Benchmark Strategic Relationships Facebook YouTube Twitter
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم ارتباطات اجتماعی > مقاله های علوم ارتباطات اجتماعی و ترجمه فارسی آنها > تجزیه و تحلیل معیاریِ استفاده ی استراتژیک از رسانه های اجتماعی در شرکت های آمریکایی موفق Fortune بر روی فیسبوک، تویتر و یوتیوپ
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید