دانلود مقاله ترجمه شده شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد.


چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000739 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,270,000 ریال
شناسه محصول :
2000739
سال انتشار:
2012
حجم فایل انگلیسی :
811 Kb
حجم فایل فارسی :
103 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد.

عنوان انگليسي

SHOW ME THE EVIDENCE: HOW THE SCHOLARSHIP OF LEARNING AND TEACHING IS CRITICAL FOR MODERN ACADEMICS

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of the Australasian Tax Teachers Association

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 23 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 36 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی



  چکیده

آموزش خوب به تنهايي در محيط دانشگاهي جديد كافي نيست. بلكه بيشتر از دانشگاهيان خواسته مي شود كه شواهدي از نتايج يادگيري و تدريس و مشاركت در يادگيري از طريق دانش پژوهي ارائه كنند.درحاليكه ممكن است دانشگاهيان با تحقيق در زمينه رشته خود به خوبي آشنا باشند، اما درباره رويكرد تحقيق درباره روشها و استراتژي هاي آموزشي خود و تاثير آنها بر يادگيري دانش آموزان هنوز ترديد دارند. اين مقاله نمونه هايي را درباره اين موضوع ارائه مي كند كه دانش پژوهي در يادگيري وتدريس  (SoLT) چگونه بايد بررسي شود. كه شامل بحث درباره روشهاي مختلف تحقيق است كه به عنوان شواهد نتايج يادگيري و تدريس قابل استفاده است. در اين مقاله به اين موضوع خواهيم پرداخت كه دانشگاهيان جديد چگونه از SOLT براي بهبود دوره هاي دانشگاهي استفاده مي كنند و از نظر خروجي تحقيقات و ارتقا آنها ، اهدا جوايز و رويه هاي تدريس فردي تا چه حد داراي اهميت است. نويسندگان مطرح مي كنند كه دانشگاهيان جديد بايد فعاليت زيادي در تحقيق درباره رويه هاي تحقيقي خود داشته باشند و به دنبال اين هستند كه شواهدي از خروجي هاي آموزشي را در كلاس هاي خود ارائه كنند.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2 -دانش پژوهي يادگيري و آموزش

3-رويكردهاي SOLT

4-نظريه آموزشي

5- روش هاي متفاوت براي اجراي SOLT

6-اشاعه SOLT

7- ارتقا SOLT

8-نتيجه گيري

دانش پژوهي در يادگيري و تدريس (SoLT) :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Good teaching is of itself not enough in modern university environments. More and more, academics are being asked to provide evidence of learning and teaching outcomes, as well as being engaged in the scholarship of teaching

While academics may be well versed in researching their own disciplines, they may be hesitant about how to approach researching their own teaching methods and strategies and how this has influenced student learning. This paper will outline and provide examples about how the scholarship of learning and teaching (‘SoLT’) can be approached. This will include discussing the different research methodologies that can be utilised as evidence learning and teaching outcomes

The paper then considers how modern academics can leverage off the SoLT to further their academic careers, and how it can be important in terms of research output, promotion, award applications, and own teaching practices. The author argues that it is critical for modern academics to be more proactive in researching their teaching practices, as they will be called upon increasingly to show evidence of the learning outcomes in their classrooms

Contents

1. INTRODUCTION

2. SCHOLARSHIP OF LEARNING AND TEACHING (‘SOLT)

3. APPROACHES TO SOLT

4. EDUCATIONAL THEORY

5. DIFFERENT METHODOLOGIES TO UNDERTAKE SOLT

6. DISSEMINATING SOLT

7. LEVERAGING SOLT

8. CONCLUSION

  
Keywords: scholarship of learning and teaching
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم تربيتی > مقاله های علوم تربيتی و ترجمه فارسی آنها > شواهد را به من نشان دهيد: دانش پژوهي آموزشي چه اهميتي براي دانشگاهيان مدرن دارد.
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید