چطور این مقاله علوم تربيتی را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000737 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم تربيتی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تاثیرات وابسته به آموزش - علاقمندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری
عنوان انگليسي
Pedagogical affect, student interest, and learning performance
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Business Research
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده علوم تربيتی شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 14 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
بهره برداری از نمونه بیش از 1000 دانش آموز –این مطالعه نشان می دهد که یادگیری دانش آموزان مستقیما به علاقمندی آنها – تاثیرات آموزشی و عملکرد یادگیری و به تعامل معلم – دانش آموز – واکنش معلم – سازمان دهی دوره – علاقمندی /نگرانی معلم و عملکرد فراگیری دانش آموز بستگی دارد. علاقمندی /نگرانی با تاثیر گذاری بر عملکرد فراگیری به علائق دانش آموز تاثیر می گذارد. نتایج آن توصیه هایی برای مدارس ، مدیران دپارتمان و مدیران دانشگاه بدست می دهد.
مقدمه
فراگیرندگان نقش اساسی در شکل دادن ماهیت شخصی دانش آموزان با انگیزش پیشرفت آنها در اعضای فعال اجتماع بازی می کند( ویلمسه ات ال 2005) از طریق عملکرد آموزش ˛ معلمان انتظار دارند تا مجموعه گسترده ای از دانش را به یادگیرندگان منتقل کنند. معلمان و دانش آموزان باید با یکدیگر کارکنند و خودشان را به مرحله فراگیری و اهداف مدارس وقف نمایند. مدارسی که دیدگاه آشکار اهداف آموزش و فراگیری دارند دانش آموزان و معلمان را خلاق تر می نمایند.(سیلینز و مالفورد 2004)...
تاثیرات آموزشی عملکرد یادگیری
:کلمات کلیدی
Abstract
Using a sample of more than 1000 students, this study reveals that students’ perceived learning depends directly on their interest, pedagogical affect, and their learning performance and indirectly on the student–instructor interaction, the instructor's responsiveness, course organization, the instructor's likeability/concern, and the student's learning performance. Likeability/concern indirectly affects student interest by influencing learning performance. The results yield recommendations for schools, department heads, and university administrators
Keywords:
pedagogical affect learning performance
سایر منابع علوم تربيتی-تکنولوژی آموزشی در زمینه یادگیری