دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه های موجود در بخش بانکی مالزی


چطور این مقاله علوم اقتصادی را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000600 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله علوم اقتصادی در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,160,000 ریال
شناسه محصول :
2000600
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
640 Kb
حجم فایل فارسی :
76 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه های موجود در بخش بانکی مالزی

عنوان انگليسي

Impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of Retailing and Consumer Services

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی شامل 10 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مقاله تاثیر فعالیت های بازاریابی بر روابط موجود در بخش بانکی مالزی را بررسی می کند.تحلیل نتایج این تحقیق نشان می دهد که جهت گیری ارتباطی بیشتر ارباب رجوع و کارمند باعث افزایش کیفیت رابطه  و در نتیجه تداوم بهتر روابط می شود.این نتایج همچنین نشان می دهد که روابط مشتری متعهد باعث رضایت،وفاداری،رفتار صحیح و تبلیغ مشتری می شود با این حال افشای متقابل به نظر رابطه قابل توجهی با کیفیت رابطه نداشت.این موضوع نشان می دهد که از نظر مشتریان بانک در مالزی،روابط نزدیک با بانک تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه ندارد.این یافته ها بطور یکسان برای محققان و پزشکان همانند یک علامت هشدار دهنده عمل می کند و نشان می دهد که کل تحقیق درباره کاربرد بازاریابی رابطه ای باید قبل از اجرای آن انجام شود.

مقدمه

رقابت شدید در میان بانک ها بدان معنی است که حتی جدیدترین محصولات و خدمات توسط رقبا تکثیر می شوند بنابراین بانک ها را از داشتن فرصت برای حفظ مزیت رقابتی پایدار محروم می کند. محیط بانکداری تجاری در مالزی هیچ تفاوتی ندارد.طبق بانک نگارا مالزی(بانک مرکزی مالزی) در این کشور 23 بانک تجاری دارای مجوز وجود دارد.از میان این بانک ها،ده تای آنها موسسات تحت نظارت مالزی هستند و سیزده تای آنها توسط نهادهای خارجی کنترل می شوند.این بانک ها تقریبا محصولات و خدمات یکسانی(استاندارد) را به مشتریان خود ارائه می دهند.شدت رقابت در میان این بانک ها به حدی است که چرخه زندگی خدمات و محصولات جدید در آنها بسیار کوتاه است زیرا غالبا توسط رقبای بانکی دیگر کپی می شوند.تلاش های بسیاری توسط برخی از این بانک ها صورت گرفته تا با تمرکز بر آنچه که بازاریابی رابطه ای نامیده می شود از خدمات و محصولات بانک مرکزی برتری یابند. با این حال با توسعه اینترنت و کاربرد کامپیوتر بانک های مرکزی در تدارک خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان می باشند….


کیفیت رابطه بازاریابی رابطه ای :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی

Abstract

The current study investigates the impact of marketing activities on relationship quality in the Malaysian banking sector. Analysis of survey results show that greater client and employees' relational orientation yields higher relationship quality and results in better relationship continuity. Results also show that committed client relationships lead to client satisfaction, loyalty, positive word of mouth and promotion. However, mutual disclosure was found to have no significant relationship with relationship quality. This may indicate that bank customers in Malaysia do not feel that having close relationships with the bank will have any positive impact on relationship quality. This particular finding may serve as a warning signal to practitioners and scholars alike that thorough research must be carried out on the use of relationship marketing prior to implementation


Keywords: Relationship Quality Relationship Marketing
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > علوم اقتصادی > مقاله های علوم اقتصادی و ترجمه فارسی آنها > تاثیر فعالیت های بازاریابی بر کیفیت رابطه های موجود در بخش بانکی مالزی
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید