دانلود مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل فرآیند تایید مشتری و فروشنده در تجارت الکترونیکی 2.0


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000557 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2000557
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
303 Kb
حجم فایل فارسی :
162 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تجزیه و تحلیل فرآیند تایید مشتری و فروشنده در تجارت الکترونیکی 2.0

عنوان انگليسي

AN ANALYSIS OF CUSTOMER AND SELLER VERIFICATION IN E-COMMERCE 2.0

نویسنده/ناشر/نام مجله

5th International Conference on Business, Economics and Management,

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 9 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 9 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چکیده

این روزها تجارت الکترونیکی 2.0 در حال تبدیل شدن به تجارت الکترونیک متعارف می گردد . زیرساخت تجارت الکترونیک جدید از فناوری های web 2.0 استفاده می کند . این زیرساخت مبتنی بر محتوی خلق شده می باشد . هر کار بر اینترنتی ممکن است محصولات و خدمات را بفروشد یا بخرد و قیمت هایشان را به صورت آنلاین در وب سایت دینامیک پرداخت کنند . تعداد فریب ها  و کلاهبرداری ها همراه با گسترش اینترنت افزایش یافته است و تجارت توسط کاربران اینترنتی عادی ناایمن گردیده است . چون کاربران اینترنتی دارای نام های مستعار هستند و به عنوان افراد یاشرکت های واقعی شناخته نمی شوند ، تجارت بین آنها مورد اعتماد نمی باشد و تجارت بدون اعتماد امکان پذیر نمی باشد از اینرو حرفه ای های فناوری اطلاعات و کسب و کار دست به کار شدند تا وضعیت های جدید را برای تجارت الکترونیکی قابل اطمینان را شروع کردند . شروع تجارت الکترونیک 2.0 با ظهور تکنیک های جدید ، نرم افزار و وسایلی برای امنیت کاربر همراه گردید . ما در این مقاله یک سری تکنیک ها و رویکرد هایی را تحلیل می کنیم که کاربران اینترنتی با نام مستعار را به رسمیت می شناسند . چندین روش ممیزی برای خریدار و فروشنده نظیر ممیزی با کارت های اعتباری ، تصدیق از طریق  سیستم پیام کوتاه ، پرداخت بعد از دریافت کالا، روش های درجه بندی کار بر ، سازماندهی های اعتماد شخص ثالث و امضای دیجیتالی وجود دارند . مقاله حاضر این روش ها را مقایسه می کند و نقاط ضعف و قوت اشان را در اعتماد سازی بین فروشنده و خریدار مطابق با تحقیق مبتنی بر پرسشنامه از کاربران اینترنتی مقایسه می کنند .

1-مقدمه

مطابق با آمار های جهانی اینترنتی در سال 2009 ، تقریبا 1802 میلیارد کاربر اینترنتی در چهان وجود دارند و حدود 399.3 درصد رشد کاربران اینترنتی از سال 2000 تا 2009 گزارش گردیدند . تحقق فضای مجازی یک اقتصاد دیجیتالی جدید را ظاهر کرده است که اقتصادی می باشد که مبتنی  بر کالا ها و خدمات الکترونیکی تولید شده ازطریق کسب و کار الکترونیکی میباشد و از طریق تجارت الکترونیکی مبادله می گردد . جزء مهم اقتصاد دیجیتالی و یکی از مهم ترین تاثیرات اینترنت عبارتست از توانمند سازی تجارت الکترونیکی . همراه با توسعه تجارت الکترونیکی که به یک مدل مهم کسب و کار تبدیل می شود از اینرو امنیت تجارت الکترونیکی یک فاکتور بسیار مهم برای توسعه اش می باشد . شروع web 2.0 یک سری فرصت های جدید را برای کاربران اینترنتی خلق نمود تا از اشتراک اینترنتی رایگان بهره ببرند . این فرصت ها بر تعداد تجارت الکترونیکی C2C افزود ؛ همچنین آن را تجارت الکترونیکی 2.0 می نامند . هم فروشنده و هم خریدار در تجارت الکترونیکی C2C مستعار می باشند از اینرو تایید انها مشکل می باشد . در نتیجه خریدار و فروشنده برای تجارت در اینترنت بی میل خواهند بود . مطلابق با  عبارت [1] ، تنها 15 درصد از کاربران اینترنتی به صورت انلاین خرید می کنند. دلیلی اصلی که کاربران به صورت آنلاین خرید نمی کنند ، به دلیل نبود اعتماد می باشد . اعتماد توسط آهوجا (Ahuja) این گونه تعریف می گردد : تواناسازی که به شما اجازه می دهد تا عملیات ریسکی بالقوه را قبول کنید ولو این که شما می دانید که این عملیات بطور بالقوه ریسکی می باشد . بعضی تحقیق ها در این موضوع انجام گرفته است تا اجزای اساسی را بیابد که می توان اعتماد را برای مشتری به همراه آورد و آنها را به خرید انلاین تشویق می کند . ما در بخش اول این مقاله یک بازنگری را در مورد فاکتور های اعتماد سازی و روش های تایید کاربر در دسترس را انجام می دهیم . ما در بخش دوم یک تحقیقی را مبتنی بر پرسشنامه ای از 100 دانشجو آماده کردیم ؛ ما روش های تایید را مطابق با وضعیت ثابت تحقیق تحلیل می کنیم و نقاط ضعف و قوت اش را بحث می کنیم ...

تجارت الکترونیکی وب 2 روش ممیزی اعتماد :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Nowadays, E-commerce 2.0 is taking the conventional E-commerce place. The new Ecommerce infrastructure uses Web 2.0 technologies. It is based on user generated content. Each Internet user may sell or buy Products and services and pay their prices online in a dynamic website. With the expansion of Internet, the number of cons and frauds increased and trade for ordinary Internet users became insecure. Since the Internet users are anonymous and are not recognized as real people or companies, commerce between them is not trustable, without trust commerce is impossible, therefore IT-professionals and Businesses started to find new manners for a trustable Ecommerce. Inception of E-commerce 2.0 emerged new techniques, software and devices for user security. In this paper we analyze the techniques and approaches that accredit the anonymous Internet users on the Internet. There are available verification methods for both buyer and seller such as verification with credit cards, SMS authentication, payment after reception, user ranking methods, third party trust organizations and digital signature. This article compares these methods and discovers their weaknesses and strengths in building trust between buyer and seller according to a questionnaire based survey from internet users

Keywords: E-commerce web 2.0 verification method trust
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تجزیه و تحلیل فرآیند تایید مشتری و فروشنده در تجارت الکترونیکی 2.0
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید