دانلود مقاله ترجمه شده ايجاد چارچوبي برای برون سپاری فرآیندهای بازاریابی در روابط بازاریابی بين بنگاههاي تجاري


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000554 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
830,000 ریال
شناسه محصول :
2000554
سال انتشار:
2009
حجم فایل انگلیسی :
240 Kb
حجم فایل فارسی :
113 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

ايجاد چارچوبي برای برون سپاری فرآیندهای بازاریابی در روابط بازاریابی بين بنگاههاي تجاري

عنوان انگليسي

A framework for offshoring marketing processes in business-to-business marketing relationships

نویسنده/ناشر/نام مجله

Industrial Marketing Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 7 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 16 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی


چكيده

 برون سپاری یکی از جنبه های برجسته استراتژی های کسب و کار در سه دهه گذشته بوده است. در حال حاضر برون سپاری فرآیندهای تولید با برون سپاری فرایند بازاریابی مختلف نیز ادغام شده است . مهمتر اين كه ، برون سپاری به مکان های خارجی - آفشور offshoring ) )- برای فرآیندهای بازاریابی در سال های اخیر افزایش یافته است.

در این راستا، مقاله حاضر توسعه دهنده مدلي است که نوع تعاملات و فرآیندهای بازاریابی را شناسایی مي نمايد و مي توان آنها را در روابط بين دو بنگاه به بخشهاي خارجي سپرد. نشان داده مي شود که تصمیم گيري براي تعاملات و فرآیندهای بازاریابی بر  فرايندهاي تعاملي  وابسته است که نسبت به ساير فرايندها ترجیح داده مي شوند و همچنين به اهمیت تعامل خود فرايندها با يكديگر بستگی دارد. تعاملات بازاریابی که آنچنان اهميت ندارند  و یا آنهايي که می توانند از طریق فن آوریهاي موجود انجام شوند را  به راحتی می توان به خارج  از شركت واگذار نمود .( آفشور نمود ) . با این حال ، سایر فرآیندهای بازاریابی نیاز  به بررسي دقيق دارند و بايد قبل از آفشور آنها مورد بررسی قرار گيرند . مفاهیمي  برای تحقیق و عمل در حيطه برونسپاری  و گسترده تر از موضوع  برون سپاری ، نیز  در اين مقاله مشخص   شده اند.

1-مقدمه

 رايج شدن فرايندهاي برون سپاری از قرن بیستم آغاز گرديد ؛ زمانی که شرکتها با تاکید بر تخصص گرايي دريافتند كه  هزینه های اداری و بوروكراسي  سازماندهی  فعالیت هایشان در درون شركت بیشتر از هزینه های اجراي  سازماندهی چنین فعالیتهایی از طریق بازار است . ( دیویس، درعین ، کینگ، و ترك زاده   2006؛ سيمز،2005 ) در اواسط قرن بیستم تمرکز شديد شرکتها  بر برون سپاری  وظايف تولید و  توزیع و   بسیاری از بازاریابیها به  توزیع کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان بود .در سالهاي آخر قرن  بيستم، صنعت خدمات و بازاریابی استراتژیک به عنوان پیوند حساس میان مشتری و سودآوری شرکت ارائه شدند و توليد  را به يك  ماموریت کمتر حیاتی براي شرکت  تبديل نمودند كه در نتیجه به آسانی برون سپاری مي شدند .در نتیجه مي توان گفت كه تاریخچه سازمانهاي تجاري مدرن گواهي بر این واقعیت است که برون سپاری وظايف و فعالیت های غیر حياتي  میان طیف متنوعي از سازمانها رایج شده است و همچنان  نيز ادامه خواهد يافت ، زيرا كه شرکتها به دنبال تمرکز در ماموریتهاي استراتژیک و اهداف هسته ای خود هستند (فریدمن ، 2006) . برون سپاری شرکت را قادر می سازد تا بر روی عناصر کلیدی زنجیره ارزش و صلاحیتهای هسته اي خود تمرکز كند که بر اساس آنها اعتبار خود را بدست آورده اند .يک شيوه از برون سپاری آفشور است ؛ به عنوان مثال ، برون سپاری فعالیت ها به مرزهای خارج از كشور ( بلايندر ، 2006) . آفشور  به دليل پایین بودن هزینه های انجام فعالیت ها در کشورهایی که دستمزد كارگر پایین است مورد توجه بوده و نشان دهنده بهره برداری اقتصادی از تجارت از طریق گسترش کالاها و خدمات و  تشويق كننده ​​ مزایای ملی قابل معامله است . ( باگواتی ، 2004؛ بلايندر ، 2006 ) . در حالی که بحث از دست دادن شغل و سایر ابعاد سیاسی که در نتيجه برونسپاری هستند ، هنوز حل نشده اند ، مزایای کلیدی آفشور   در حال حاضر توسط کارشناسان مدیریت به عنوان يك موضوع استراتژیک مورد توجه قرار گرفته است . ...

خطرات و منافع آفشور نمودن برونسپاری مدیریت روابط تعاملات بازاریابی :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

Outsourcing has been a prominent aspect of business strategies in the last three decades. Outsourcing of manufacturing processes is now complemented with outsourcing of various marketing process as well. More importantly, outsourcing to foreign locations — offshoring — has increased for marketing processes in recent years. In this context, the present paper develops a model that identifies the types of marketing interactions and processes that can be offshored in business-to-business markets. We suggest that the decision to offshore marketing processes and interactions depend upon the interaction process that is preferred and the importance of interaction process itself. Marketing interactions that are not critically important and/or those that can be performed through technology can be easily offshored. However, other marketing processes need to be examined in depth before being offshored. Implications for research and practice in the area of offshoring, as well as in the broader area of outsourcing, are also highlighted

Keywords: Offshoring risks and benefits Outsourcing Business-to-business marketing
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > ايجاد چارچوبي برای برون سپاری فرآیندهای بازاریابی در روابط بازاریابی بين بنگاههاي تجاري
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید