دانلود مقاله ترجمه شده بین المللی کردن، نوآوری و سازمان ها: سه عامل رقابت آمیز شرکت های بازاری


چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000544 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
765,000 ریال
شناسه محصول :
2000544
سال انتشار:
2013
حجم فایل انگلیسی :
180 Kb
حجم فایل فارسی :
38 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
word+pdf
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

بین المللی کردن، نوآوری و سازمان ها: سه عامل رقابت آمیز شرکت های بازاری

عنوان انگليسي

Internationalization, Innovation and Institutions: The 3 I's Underpinning the Competitiveness of Emerging Market Firms

نویسنده/ناشر/نام مجله

Journal of International Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 4 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 10 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

در دهه ی گذشته افزایش قابل توجهی در تحقیقات با محوریت شرکت های بازاری (EMFS) و افزایش سطح رقابت پذیری در بازارهای خانگی آنها و حضور در بازارهای جهانی رخ داده است. همزمان محققان دیگری تعداد قابل توجهی از مستندات واقعی از موفقیت های شرکت ها در اقتصاد بازار را ارائه کردند. ما ادعا می کنیم که افزایش رو به رشد EMFs نتیجه ی سه پدیده ی بین رشته ای است: بین المللی شدن سریع EMF در دو اقتصاد توسعه یافته و در حال توسعه، افزایش سریع تعهد مشاغل در اقتصادهای رو به رشد بر تمرکز بر پروسه های ایجاد نوآوری، و تکامل مداوم سازمان ها در این بازارها، به ویژه برحسب لیبراسیون اقتصادی.

1-مقدمه

براساس Eyring (2011) بیشار از 20000 موسسه ی چند ملیتی در اقتصادهای نوظهور فعالند، Mathew (2011) اضافه کرده است که تعدادی از شرکت های BRIC در لیست Financial Times 500 در بین سال های 2006 و 2008 بیشتر از چهار برابر شده است شواهد بیشتر در گزارش رقابت پذیری جهانی ((World Economic Forum, 2009, 2010, 2011 نشان می دهد که افزایش مستمر سطح رقابت در بیشتر کشورهای در حال توسعه ی بزرگ، در کشورهای عضو BRIC دیده شده است. به هر حال این افزایش را می توان در بیشتر اقتصادهای کوچکتر دارای رشد بالا هم مشاهده کرد (مانند کامبوج، ویتنام و حتی اقتصادهای آفریقایی). بسیار اهمیت دارد که پدیده های مربوط به تغییرات شدید در توزیع رقابت جهانی درک شود. در بحث های پیش رو، ما برخی از تعاریف و بحث ها را به صورت مقدمه ارائه می دهیم. پس از آن ما انتخابی از مثالهای موردی از چگونگی این پدیده ها ارائه شده است که می توان از آن به عنوان مانیفستی در جهان واقعی نام برد.ما ساختار 3 پدیده (بین المللی کردن، نوآوری و تغییرات سازمانی) را براساس مثالهایی که تبادل بین فاکتورها را برجسته می کند، ترسیم کردیم...

شرکت های بازاری (EMFS) بین المللی کردن نوآوری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract

The past decade has seen an increase in the extent of research focused on and around emerging market firms (EMFs) and their rising levels of competitiveness in both their home markets and more importantly in the global market place. At the same time, the practitioner-oriented literature has been documenting a growing number of corporate success stories that originate in emerging market economies. We posit that the growing prominence of EMFs is a result of three interrelated phenomena: the fast-paced internationalization of EMFs into both developing and developed market economies; the rapidly increasing extent to which business enterprises in emerging economies are focusing on knowledge-intensive processes and innovation; and the continuous evolution of institutions in these markets, particularly in terms of economic liberalization

Keywords: Emerging markets Internationalization Innovation Institutions
این برای گرایش های: مدیریت بازرگانی، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مديريت با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > مقاله های مديريت و ترجمه فارسی آنها > بین المللی کردن، نوآوری و سازمان ها: سه عامل رقابت آمیز شرکت های بازاری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید