دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر دانش خریداران بر روی عملکرد CRM شرکت های ICT مالزی: یک روش مدل سازی معادله ی ساختاری


چطور این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000540 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مهندسی کامپیوتر و IT در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,195,000 ریال
شناسه محصول :
2000540
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
328 Kb
حجم فایل فارسی :
60 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

تاثیر دانش خریداران بر روی عملکرد CRM شرکت های ICT مالزی: یک روش مدل سازی معادله ی ساختاری

عنوان انگليسي

The Influence of Customer Knowledge on CRM Performance of Malaysian ICT Companies: A Structural Equation Modeling Approach

نویسنده/ناشر/نام مجله

International Journal of Business and Management

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده مهندسی کامپیوتر و IT شامل 19 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 30 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی



چکیده

محیط تجارت در حال تغییر از تولید محوری به مشتری محوری است. CRM، به عنوان یک رویکرد تجاری متکی بر خریداران، مطرح است که همانند یکی از توانایی های قدرتمند در سازمان ها برای تغییر محیط کار خود به وضعیتی با محوریت مشتری، عمل می کند. هدف از این مطالعات شکل دادن به رابطه دانش خریداران و عملکرد CRM در بین 201 شرکت ICT در مالزی است. همچنین این تحقیق تاثیر دانش خریداران را همانند یک متغیر خارجی بر روی عملکرد CRM، همانند یک متغیر داخلی، به صورت یکسان فرض کرده است. با استفاده از روش آنالیز مدل معادله ساختاری (SEM)، نتایج نشان می دهند، که انتقال دانش به خریدار، دانش از خریدار و دانش برای خریدار، مبنای طرح ریزی دانش خریدار است. پروسه های داخلی، مربوط به خریدار و  پروسه های مالی، و نوآوری های جدید، برای طرح ریزی عملکرد CRM در نظر گرفته می شود. هدف بنیادی این مطالعه، تعیین رابطه معنی دار بین دانش مشتری و عملکرد CRM، در یک مدل معادله ساختاری (SEM) است. استفاده از CRM، به افزایش دانش مشتریان ارتباط دارد که این اثر مثبتی بر رضایت مندی مشتریان دارد. با استفاده از دانش شرکت های مدیریتی می توان رابطه آنها را با مشتریانشان بهبود داده و مشتریان ثابتی برای آنها ایجاد کرده و آنها را از مزیت های زیادی در هنگام رقابت با شرکت های دیگربهره مند کرد.

فهرست مطالب
 

1-مقدمه

2-بررسی کلی این مقاله

1-2-مدیریت دانش و CRM

2-2- عملكرد CRM

3-2-منظر مالي

4-2-منظر مشتري

5-2-منظر فرآيند داخلي

6-2-منظر نوآوري

3-روش شناسی

1-3- نمونه گیری و اندازه گیری

2-3-غربال و تحلیل داده ها

4-نتایج

1-4-پروفایل پاسخ دهندگان

2-4-تحلیل توصیفی متغیرها

3-4-پایایی ترکیب و روایی ممیز ساختارها

4-4-شاخص های میزان انطباق(در منحنی ها)

5-4-نتایج آزمودن فرضیه و واریانس توضیح داده شده (ضریب همبستگی مربع چندگانه)

6-4-مدل تولید شده

7-4- مدل اصلاح شده

5- نتایج و پیشنهادات
دانش مشتری عملکرد CRM مدل معادله ساختاری :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

The business environment is transforming from product-centric to customer-centric. CRM as a customer-oriented business approach is considered as one of the powerful capabilities in organizations which help them to transform themselves to a customer-centric environment. The objective of the studies to configure the constructs of customer knowledge and CRM performance among 201 ICT companies in Malaysia. This study also examines the influence of customer knowledge as exogenous variable on CRM performance as endogenous variable as hypothesized. Using structural equation modeling (SEM) analysis method, the results confirmed knowledge for customer, knowledge from customer and knowledge about customer as constructs of customer knowledge. Financial, customer, internal process and innovation perspective also confirmed as constructs of CRM performance. The fundamental contribution of this study is determination of the significant interaction effect between customer knowledge and CRM performance constructs in the re-specified model of structural equation modeling (SEM). The utilization of CRM is directly related with increase in customer knowledge, which in turn has positive effect on customer satisfaction. By using knowledge management companies can improve their relationship with their valuable customers to create loyal customers and obtain competitive advantage
       

Contents

1. Introduction

2. Review of Literature

2.1 Knowledge Management and CRM Association

2.2 CRM Performance

2.3 Financial Perspective

2.4 Customer Perspective

2.5 Internal Process Perspective

2.6 Innovation Perspective

 3. Methodology

3.1 Sampling and Measurement

3.2 Data Screening and Analysis

4. Results

4.1 Profiles of Respondents

4.2 Descriptive Analysis of Variables

4.3 Composite Reliability and Discriminant Validity of the Constructs

4.4 Goodness of Fit Indices

4.6 Generated Model

4.7 Revised Model

5. Discussions

6. Conclusions and Recommendations


Keywords: Customer knowledge CRM performance Structural equation modeling
این برای گرایش های: فناوری اطلاعات، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. همچنین این در گرایش های: مدیریت صنعتی،مدیریت بازرگانی، می تواند کاربرد داشته باشد. سایر ،سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله مهندسی کامپیوتر و IT با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی کامپیوتر و IT > مقاله های مهندسی کامپیوتر و IT و ترجمه فارسی آنها > تاثیر دانش خریداران بر روی عملکرد CRM شرکت های ICT مالزی: یک روش مدل سازی معادله ی ساختاری
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید