چطور این مقاله مديريت را دانلود کنم؟
فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000516 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله مديريت در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید
حجم فایل انگلیسی :
159 Kb
حجم فایل فارسی :
130 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
PDF+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com
عنوان فارسي
تأثیر خلق و خو بر رفتار مشتری: خلق و خوی کارکنان و عوامل محیطی
عنوان انگليسي
The impact of mood on customer behavior: Staff mood and environmental factors
نویسنده/ناشر/نام مجله
Journal of Retailing and Consumer Services
این مقاله چند صفحه است؟
این مقاله ترجمه شده مديريت شامل 6 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 17 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است
چکیده
در این مقاله اثر خلق و خوی کارکنان/خدمتکاران بر خلق و خوی خریداران/ مشتریان و نتایج رفتاری متنوع نظیر بهبود محصول و سرویسدهی مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین نقش سایر فاکتورهای محرک، نظیر بو، صدا و نور بر روی ادراک و احساس مشتری جهت خرید بررسی شده است. بر اساس مدل زنجیره سرویس-سود، این مقاله تحقیقی است که اثر خلق و خوی کارکنان بر رفتار و خلق و خوی مشتری را نشان میدهد. مقاله درباره راههای مختلفی که رفتار مشتری بر خرید وی اثر میگذارد و همچنین علت و زمان وقوع آن بحث میکند. فاکتورهای فیزیکی دیگری که بر رفتار مشتری تأثیر میگذارند، و پیامدهای کارکنان فروش و محیط فروش نیز مورد ملاحظه قرار است.
مقدمه
از حدود بیست سال پیش (Heskett et al., 1994) برای نخستین بارمفهوم زنجیره سرویس-سود بشدت مورد توجه قرار گرفت (Kamakura et al., 2002; Yee et al., 2009). زنجیره سرویس-سود، ارتباط بین توانایی منفعت، وفاداری مشتری، و رضایت و وفاداری کارمندان، و سودآوری را پایهگذاری نمود. بحث ضروری در این قسمت این است: منفعت و توسعه کمپانی با وفاداری مشتری که در نتیجه رضایتمندی وی ایجاد میشود، افزایش مییابد. در مقابل رضایت مشتری، بشدت تحت تأثیر تمام سرویسهای ارائه شده به مشتری است. بدنبال آن رضایت کارکنان مستقیماً از وفاداری مشتری تأثیر میپذیرد که به نوبه خود از سرویس و سیاست مدیریت ناشی میشود و کارکنان را قادر میسازد تا نتایجی از مشتریان دریافت نمایند...
رفتار مشتری خلق و خوی کارکنان
:کلمات کلیدی
Abstract
This review looks at the effect of staff/server mood on customer/client mood and various outcome behaviours such as such as product and service evaluation. It also looks at the role of other stimulus factors such as scent, sound and light on customer affect and cognitions and thence the effects on purchase behaviours. Based on the service-profit chain model, this review considers the scattered research which empirically demonstrates the impact of staff mood upon customer mood and behaviour. The review then goes on to discuss the various ways in which a customer's mood influences their buying behaviour, as well as considering why and when this occurs. Other physical factors that influence customer mood are also considered. Implications for the management of sales staff and sales environments are considered
Keywords:
customer behavior Staff mood
سایر منابع مديريت-مدیریت بازرگانی در زمینه رضایت مشتری