دانلود مقاله ترجمه شده آیا میتوان تفاوتهای پروکسیهای کیفیت حسابرسی 4 بزرگ در مقابل 4 غیر بزرگ را به ویژگیهای مشتری نسبت داد؟


چطور این مقاله حسابداری را دانلود کنم؟

فایل انگلیسی این مقاله با شناسه 2000469 رایگان است. ترجمه چکیده این مقاله حسابداری در همین صفحه قابل مشاهده است. شما می توانید پس از بررسی این دو مورد نسبت به خرید و دانلود مقاله ترجمه شده اقدام نمایید

قیمت :
1,270,000 ریال
شناسه محصول :
2000469
سال انتشار:
2011
حجم فایل انگلیسی :
269 Kb
حجم فایل فارسی :
301 کیلو بایت
نوع فایل های ضمیمه :
Pdf+Word
کلمه عبور همه فایلها :
www.daneshgahi.com

عنوان فارسي

آیا میتوان تفاوتهای پروکسیهای کیفیت حسابرسی 4 بزرگ در مقابل 4 غیر بزرگ را به ویژگیهای مشتری نسبت داد؟

عنوان انگليسي

Can Big 4 versus Non-Big 4 Differences in Audit-Quality Proxies Be Attributed to Client Characteristics?

نویسنده/ناشر/نام مجله

THE ACCOUNTING REVIEW

این مقاله چند صفحه است؟

این مقاله ترجمه شده حسابداری شامل 29 صفحه انگلیسی به صورت پی دی اف و 47 صفحه متن فارسی به صورت ورد تایپ شده است

چکیده فارسی

چکیده

این مطالعه، مورد بررسی قرار میدهد که آیا تفاوت در پروکسیهای مرتبط با کیفیت حسابرسی بین شرکتهای ممیزی 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ میتواند بازتابی از ویژگیهای مشتریان مربوطه باشد. در تجزیه و تحلیل ما، ما از سه پروکسی کیفیت حسابرسی (اقلام تعهدی اختیاری، سرمایه هزینه حقوق صاحبان سهام ex ante و دقت پیش­بینی تحلیلگر) استفاده مینماییم و گرایش- امتیاز و مدلهای تطبیق مبتنی بر ویژگی را در تلاش برای کنترل تفاوت در خصوصیات مشتری بین دو گروه حسابرس مورد استفاده قرار می­دهیم، در حالیکه برآورد اثرات کیفیت حسابرسی نیز صورت میپذیرد. با استفاده از این مدلهای تطبیقی، ما به اثرات بزرگ حسابرسان 4 بزرگ که به میزان ناچیزی متفاوت از 4 حسابرس غیر بزرگ با توجه به سه پروکسی کیفیت حسابرسی پی می­بریم. نتایج ما نشان می­دهد که تفاوت در این پروکسیها بین حسابرسان 4 بزرگ و غیر بزرگ 4 تا حد زیادی منعکس­کننده ویژگیهای مشتری و، به ویژه، اندازه مشتری میباشد. ما به خواننده هشدار می­دهیم که این مطالعه این مسئله را حل نکرده است، اگر چه ما امیدواریم که که آن محققان دیگر را تشویق به کشف روشهای جایگزینی مینماید که ویژگیهای مشتری از اثرات کیفیت حسابرسی مجزار میسازد.

1- مقدمه

مقالات حسابرسی به طور کلی نتیجه می­گیرند که کیفیت حسابرسی حسابرسان 4 بزرگ بر حسابرسان 4 غیر بزرگ ارجحیت دارد. دی آنجلو (1981)، مورد بحث قرار میدهد که اندازه شرکت حسابداری یک پروکسی برای کیفیت حسابرس است، از آنجاییکه هیچ سرویس گیرنده تنهایی برای شرکتهای حسابداری از اهمیت برخوردار نمیباشد و، از این رو، شرکتهای حسابداری بزرگتر از احتمال بالاتری در مقایسه با شرکتهای حسابداری کوچکتر جهت سازش استقلال آنها برخوردارند. DOPUCH  و SIMUNIC  عنوان نمودند كه شرکتهای حسابداری بزرگتر به ارائه خدماتي با کیفیت بالاتر ميپردازند، زیرا آنها از شهرت بیشتری در خصوص محافظت برخوردارند. علاوه بر این، می­توان استدلال کرد که 4 شرکت بزرگ به ارائه کیفیت حسابرسی برتر ميپردازند، زيرا اندازه مطلق آنها ميتواند از برنامه­های قویتر آموزش، روشهای حسابرسی استاندارد، و گزینه­های بیشتري برای بررسی دومین شریک تجاری مناسب پشتیبانی کند. با این حال، همچنين استدلالهايي وجود دارد که بر اساس آنها عنوان ميشود كه چرا شرکتهاي 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ می­توانند به ارائه کیفیت حسابرسی قابل مقايسه بپردازند. اول، شرکتهاي 4 بزرگ و 4 غیر بزرگ از استانداردهای نظارتی و حرفه­ای يكساني برخوردار ميباشند، و به این ترتیب، هر دو نوع از شرکتهای ممیزی باید به یک سطح معقول از کیفیت پایبند باشند. دوم، از آنجاييكه حسابرسان 4 غیربزرگ از دانش برتري در خصوص بازارهای محلی و ارتباط بهتر با مشتریان خود برخوردارند، (لوئیس، 2005، 77)، این عوامل ممکن است 4 شرکت غیر بزرگ را قادر به تشخیص بهتر بی نظمی نمايد. البته، این استدلال عنوان مينمايد كه روابط نزدیکتر میان غیربزرگ 4 شرکتهای حسابداری و مشتریان آنها به طور بالقوه می­تواند به سازش استقلال منجر شود، با این حال، اثر خالص این نیروها نامشخص است. سوم، عدم توانایی 4 شرکت غیر بزرگ برای به دست آوردن پوشش بیمه­اي مقرون به صرفه، در واقع ممکن است تلاشهای حسابرسی 4 شرکت غيربزرگ را نسبت به 4 شرکت بزرگ افزايش دهد، زيرا، شرکتهای ممیزی های کوچکتر قادر به كسب سطح مشابهی از حمایت در خصوص شرکتهای بیمه­اي نمي­باشند. این مفهوم توسط دفتر پاسخگویی دولتي ایالات متحده GAO صادر شده در سال 2008 نشان میدهد که 4 حسابرس غیر بزرگ در حال مبارزه برای به دست آوردن پوشش بیمه مسئولیت مقرون به صرفه ميباشند....

اقلام تعهدی اختیاری سرمایه هزینه حقوق صاحبان سهام :کلمات کلیدی

چکیده انگلیسی


Abstract
 

This study examines whether differences in proxies for audit quality between Big 4 and non-Big 4 audit firms could be a reflection of their respective clients’ characteristics. In our analyses, we use three audit-quality proxies—discretionary accruals, the ex ante cost-of-equity capital, and analyst forecast accuracy—and employ propensity-score and attribute-based matching models in attempt to control for differences in client characteristics between the two auditor groups while estimating the audit-quality effects. Using these matching models, we find that the effects of Big 4 auditors are insignificantly different from those of non-Big 4 auditors with respect to the three audit-quality proxies. Our results suggest that differences in these proxies between Big 4 and non-Big 4 auditors largely reflect client characteristics and, more specifically, client size. We caution the reader that this study has not resolved the question, although we hope that it encourages other researchers to explore alternative methodologies that separate client characteristics from audit-quality effects

Keywords: Big 4 versus non-Big 4 audit quality discretionary accruals propensity-score matching;
این برای گرایش های: حسابداری، کاربرد دارد. سایر ، را ببینید. [ برچسب: ]
 مقاله حسابداری با ترجمه
Skip Navigation Linksصفحه اصلی > دپارتمان ها > دپارتمان علوم انسانی > حسابداری > مقاله های حسابداری و ترجمه فارسی آنها > آیا میتوان تفاوتهای پروکسیهای کیفیت حسابرسی 4 بزرگ در مقابل 4 غیر بزرگ را به ویژگیهای مشتری نسبت داد؟
کتابخانه الکترونیک
دانلود مقالات ترجمه شده
جستجوی مقالات
با انتخاب رشته مورد نظر خود می توانید مقالات ترجمه شده آن رو به صورت موضوع بندی شده مشاهده نمایید